امکان جدید Google Contacts برای اعلان تولدها در اندروید

گوگل نسخه جدیدی از Google Contacts را برای پیاده‌سازی اعلان‌های تولد و تشویق کاربران به اضافه کردن این اطلاعات در دستگاه‌ها عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، اگر اعلان‌های تولد در دستگاه شما فعال شده باشد، با باز کردن برگه Highlights در Google Contacts ، در بخش For you یک کارت با عنوان Add birthdays نمایش داده می‌شود. در اینجا شما می‌توانید تاریخ تولد مخاطبان خود را ثبت کنید تا در تقویم تاریخ تولد خود مشاهده کنید و از اطلاعات مفید در اینجا و در سرویس‌های گوگل بهره ببرید.

با فشردن دکمه Add birthdays به فرم لیستی هدایت می‌شوید که برای ورود سریع تاریخ تولد بهینه‌سازی شده است. نماد کیک کنار افرادی که تاریخ تولدشان ثبت نشده است، ظاهر می‌شود و شما می‌توانید با پیمایش از ماه، روز و سال، این اطلاعات را اضافه کنید. مشخص نیست پس از حذف کارت چگونه می‌توان به این رابط بازگشت.

همچنین، پس از اضافه شدن این ویژگی Google Contacts به دستگاه شما، می‌توانید یک مخاطب خاص را باز کرده و به منوی بازشو مراجعه کنید، جایی که گزینه جدید Add birthday notification را خواهید یافت. لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز در نسخه 4.7.26.x. در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.