انتشار تصاویری جدید از سامسونگ گلکسی S23

گلکسی S23 سامسونگ قرار است در روز اول فوریه معرفی شود. با وجود تایید معرفی آن، حداقل تاکنون عکس‌هایی از تبلیغات رسمی گلکسی S23 مشاهده نشده‌است.

گلکسی S23 سامسونگ قرار است در روز اول فوریه معرفی شود. با وجود تایید معرفی آن، حداقل تاکنون عکس‌هایی از تبلیغات رسمی گلکسی S23 مشاهده نشده‌است.

به گزارش تکناک، حال، مجموعه جدیدی از عکس های تبلیغاتی رسمی دستگاه با نمایش آن در چهار رنگ جدید ظاهر شده است.

اگرچه به جز تاریخ معرفی رسمی آن در ماه فوریه و وجود دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 سامسونگ اولترا، اطلاعات بیشتری در دست نیست، گلکسی S23 قرار است از بهترین گوشی‌ها نیز برتر باشد. همچنین با پیروی از روند پیشین دستگاه‌های سامسونگ، در سه نسخه S23، S23+ و S23  اولترا عرضه خواهد شد.

اخیراً، تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از طریق WinFuture و Roland Quandt از مدل پایه گلکسی S23 سامسونگ نشان‌دهنده عرضه آن در چهار رنگ متفاوت مشکیPhantom، سبز Botanic، یاسی Mystic و Cotton Flower است. این اطلاعات افشا ‌شده از گلکسی S23 با کشفیات قبلی در مورد رنگ های مدنظر امسال مطابقت دارد.

digikala

واضح ترین تغییر آن، حذف قاب عمودی دوربین است. اکنون، هر لنز مستقیماً به قاب مات پشت دستگاه متصل خواهد بود و کل طراحی آن در مقایسه با مدل پایه S22 کمی ظریف‌تر و لوکس‌تر به نظر می‌رسد. همچنین لبه های گرد فریم آلومینیومی آن نمای ظریفی در هر طرف آن ایجاد کرده‌است.

به طور کلی، گلکسی S23 بر اساس اطلاعات افشا شده، دستگاهی با ظاهر مطلوب خواهد بود. البته، اطلاعاتی از قطعات داخلی آن در دست نیست و تا زمان معرفی باید برای رونمایی از آنها صبر کرد. گلکسی S23 قرار است در 1 فوریه همراه با شروع رزرو این دستگاه کاملاً جدید در وب سایت سامسونگ معرفی شود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.