اولین گوشی مشترک لنوو و موتورولا به بازار آمد

اولین گوشی موبایل جذاب مشترک موتورولا و لنوو  با نام ThinkPhone به عنوان یک تلفن تجاری با ساختاری مقاوم و نرم افزار بومی و روان به بازار عرضه شد.

به گزارش تکناک، Lenovo ThinkPhone by Motorola از امروز با قیمت 699 دلار در ایالات متحده آمریکا در دسترس است و شامل مجموعه‌ای از ویژگی های کاربردی برای هماهنگی با لپ‌تاپ‌های ThinkPad می‌شود. با این حال نباید انتظار عرضه آن در همه فروشگاه‌های متعلق به شرکت‌های مخابراتی را داشته باشید.

این گوشی ابتدا در دسترس مشتریان سازمانی قرار می‌گیرد و سپس، از 28 آوریل، نسخه آنلاک آن از طریق Motorola.com عرضه می‌شود. این امر موجب صرف نظر بسیاری از افراد از آن خواهد شد.

گوشی ThinkPhone شامل بسیاری از ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار، حتی با قیمتی کمتر از قیمت ۷۹۹ دلار گلکسی S23 سامسونگ است. این گوشی دارای یک پنل OLED بزرگ 6.6 اینچی 1080p با رفرش ریت 144 هرتز است. ساختار بدنه مستحکم آن متشکل از فریم آلومینیومی، شیشه گوریلا گلس در پنل جلویی و پنل پشتی فیبر آرامید بافت دار لنوو برای لمس نرم‌تر است.

digikala

گوشی مشترک لنوو موتورولا  دارای استاندارد IP68 برای مقاومت قوی در برابر گرد و غبار و آب است و همچنین برای محافظت در برابر سقوط و شرایط سخت با استاندارد MIL-STD-810H سازگار است.

گوشی مشترک لنوو موتورولا علاوه بر ظاهر شبیه به ThinkPad، شامل یک کلید قرمز رنگ در کناره تلفن به نشانه اشاره به صفحه کلید کلاسیک لنوو می‌شود. و می‌توان آن را تا حدی سفارشی کرد. به عنوان مثال، دوبار کلیک را به یکی از ویژگی‌های ThinkPad ادغام‌شده در تلفن اختصاص داد، و یک کلیک را به عنوان میانبر به یک برنامه تنظیم کرد. برخی از برنامه‌ها حتی امکان اجرای ویژگی‌های خاصی مانند، انتقال به صفحه «پرداخت» در برنامه استارباکس را فراهم می‌کنند.

هنوز عملکرد ThinkPhone به طور کامل بررسی نشده است، اما ویژگی‌های مشاهده شده تاکنون بسیار کاربردی بوده اند. این دستگاه مانند همان گوشی رده بالای مدنظر موتورولا در دو سال گذشته با کیفیت ساخت عالی، تجربه عالی اندروید Moto و قیمت معقول به نظر می‌رسد. این گوشی در کسب و کار بسیار به کار می‌آید.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.