برندگان مسابقه عکس Close-UP معرفی شدند+آثار برتر

مسابقه عکس Close-UP در چهارمین سال فعالیت خود، در حال حاضر به یک نقطه برجسته در تقویم رویدادهای سالانه عکاسی تبدیل شده است.

به گزارش تکناک، برنده امسال این مسابقه تصویری خیره کننده از دو سمندر جوان را که به آرامی توسط یک گیاه گوشتخوار بلعیده می شوند، ثبت کرده است.

مسابقه عکس Close-UP سال که در سال 2018 توسط دو عکاس بریتانیایی تأسیس شد و گونه انواع عکاسی ماکرو و میکرو را در بر می گیرد.

مسابقه عکس Close-UP سال (CUPOTY)، که با همکاری  Affinity Photo 2، برگزار می شود جشن عکاسی کلوزآپ، ماکرو و میکرو است. این مسابقه یک رقابت جهانی برای نمایش تصاویری است که به ما کمک می‌کنند دنیا را از نو ببینیم.

digikala

در چهارمین سال برگزاری این مسابقه دو دسته جدید اضافه شده است که 10 حوزه گسترده ، از حیوانات، حشرات و پروانه ها گرفته تا اشیاء دست ساز، عکس های زیر آب و قارچ ها شامل میشود.

این مسابقه هیچ تعریف دقیقی از آنچه که یک عکس  Close-UP باید باشد ندارد، بنابراین عکس های متنوعی ، از تصاویر میکروسکوپی گرفته تا عکس های کلوزآپ کلی تر که حیوانات یا حشرات را در محیط های وسیع تر قرار می دهند، در این مسابقه دیده می شود.

جایزه برتر امسال به عکاس کانادایی سامانتا استیونز تعلق گرفت. استیونز با همکاری محققان در ایستگاه تحقیقاتی حیات وحش آلگونکوین کشف کرد که گیاه Northern Pitcher نه یک بلکه دو سمندر را صید کرده است.

استیونز می‌گوید: هنگامی که محققان را در بررسی‌های روزانه‌شان دنبال می‌کردم، یک گیاه pitcher با دو سمندر را دیدم که در مایع گیاه pitcher شناور بودند. هر دوسمندر در یک مرحله از پوسیدگی بودند. می دانستم که لحظه ای خاص و زودگذر است. روز بعد هر دو سمندر به ته مایع pitcher فرو رفته بودند.

دیگر نقطه برجسته از از عکس های برنده امسال  شامل عکس هایی از  ردهای سورئال یک افعی شنی در صحرا، وزغ های کوچک پنهان شده در جای پنجه یک سگ ماستیف، و نمای نزدیک سورئال از یک نوار لاستیکی گره خورده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.