بهترین تلفن تاشو مقرون به صرفه موتورولا معرفی شد

موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی تاشو مقرون به نام Motorola Razr Lite نسخه پایین تر پریمیوم ریزر پلاس است

از شایعات قبلی، کاملاً واضح است که موتورولا قصد دارد گوشی موتورولا Razr Plus 2023 را عرضه کند. اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که این تلفن تاشو، صفحه نمایش بزرگتری دارد.

به گزارش تکناک، همچنین این گوشی احتمالاً چندین بروزرسانی سخت افزاری مهم را ارائه خواهد کرد. اما این تنها گوشی تاشویی نیست که موتورولا قصد دارد امسال آن را عرضه کند.

موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی تاشو مقرون به صرفه است. این گوشی که Motorola Razr Lite نام دارد، نسخه پایین تر پریمیوم ریزر پلاس خواهد بود. موتورولا همچنین می‌تواند نام «لایت» را حذف کند و به جای آن گوشی را با نام Motorola Razr 2023 معرفی کند. این گوشی تاشو خیلی هیجان انگیز خواهد بود.

رندرهای MOTOROLA RAZR LITE CAD لو رفت

به نظر می رسد که موتورولا Razr Lite از پلتفرمی به سبک تاشو برخوردار باشد. در صفحه نمایش داخلی، این گوشی دارای یک سوراخ در مرکز بالایی است.

علاوه بر این، رندرها نشان می دهد که صفحه نمایش داخلی این گوشی دارای حاشیه های نازکی خواهد بود. اگر نسخه نهایی Motorola Razr Lite به این شکل باشد، این گوشی قطعا یک تجربه لذت بخش و همه جانبه به کاربر می دهد.

در قسمت بیرونی، Motorola Razr Lite 2023 صفحه نمایش کوچکی دارد. اندازه صفحه نمایش، نشان می دهد که این صفحه نمایش به تعداد مشخصی از کارها محدود می شود. برای مثال، ممکن است فقط قادر به نمایش اعلان‌های دریافتی، نشان دادن زمان و تماس‌ها باشد.

در نهایت، بخش خارجی Razr Lite دارای تنظیمات دوربین دوگانه خواهد بود. رندرها، انحنای خفیفی روی قاب این گوشی نشان می دهند که به نظر می رسد دارای خطوط آنتن باشد. بنابراین، موتورولا ممکن است یک نمای بیرونی فلزی را برای این گوشی تاشو مقرون به صرفه انتخاب کرده باشد. ما امیدوارم به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.