تلگرام نیاز به سیم کارت برای ثبت نام را حذف کرد

تاکنون برای ایجاد اکانت تلگرام باید از سیم کارت استفاده می‌شد. اما از امروز این الزام حذف شده است و به این ترتیب کاربران می‌توانند بدون سیم کارت صاحب حساب تلگرام شوند.

به گزارش تکناک، تلگرام به‌تازگی با انتشار ‌بروزرسانی دیگری، تغییرات قابل‌توجهی نه تنها در برنامه، بلکه در فرآیند ثبت‌نام  ایجاد کرده است.

تلگرام نیاز به سیم کارت برای ثبت نام را حذف کرد

با این حال، باید با استفاده از شماره‌های ناشناس مبتنی بر بلاک چین موجود در پلتفرم Fragment ، وارد شوند. همه چیز در Telegram (cross-platform messenger) اتفاق می‌افتد، بنابراین وقتی می‌خواهید بدون سیم‌کارت وارد شوید، نیاز به ترک برنامه‌ها نیست.

این بروزرسانی تلگرام برخی ترفندهای اضافی برای ویژگی های موجود نیز، مانند گزینه زمان‌بندی حذف خودکار جهانی برای تعیین زمان حذف خودکار پیام ها در تمام چت های جدید توسط کاربران معرفی می کند.

اگرچه چت های موجود تحت تأثیر گزینه جدید قرار نمی گیرند، کاربران تلگرام می توانند تنظیمات حذف خودکار خود را از منوی جدید در Settings / Privacy & Security / Auto-Delete Messages برای چت مورد نظر فعال کنند.

تلگرام از زمان راه‌اندازی به‌شدت ویژگی‌های ضد اسپم را پیاده‌‌سازی کرده است، بنابراین جای تعجب ندارد که در آخرین بروزرسانی ابزار جدیدی برای ادمین‌های گروه‌هایی با بیش از ۲۰۰ عضو معرفی کرده‌است و به آن‌ها اجازه روشن کردن حالت جدید Aggressive برای فیلتر پیام‌های اسپم را می‌دهد.

یکی ویژگی مهم حریم خصوصی تلگرام دیگر که امروز اضافه شده است، کدهای QR موقت هستند. کسانی که نام کاربری ندارند و شماره تلفن خود را از همه پنهان می‌کنند، اکنون می‌توانند با ایجاد یک کد QR موقت، به افراد اجازه اضافه کردن آنها  به لیست مخاطبان، بدون دانستن شماره تلفن آنها، را می‌دهد.

پس از آوردن جستجوی ایموجی به اندروید در آپدیت قبلی، تلگرام این ویژگی را در iOS نیز در دسترس قرار داده است. در همان زمان، 10 بسته ایموجی سفارشی دیگر نیز اضافه شده است و فقط برای کاربران دارای اشتراک در دسترس است. خوشبختانه، امروز یک دسته ایموجی های تعاملی اضافی نیز اضافه شده است و همه به عنوان واکنش می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.