افزودن تب اختصاصی” پادکست” به صفحات کانال یوتیوب

یوتیوب یک تب “پادکست” را  به صورت آزمایشی به کانال های Youtube  و YoutubeMusic اضافه کرده است.

به گزارش تکناک، در حالی  که کاربران در انتظار عرضه عمومی قابلیت پادکست در YouTube هستند افزودن تب پادکست به Youtube  به منظور رقابت با برنامه‌های پادکست پرطرفدار دیگری مانند Spotify و Apple Podcasts انجام شده است.

صفحات کانال در وب‌سایت اصلی YouTube و برنامه‌های تلفن همراه، اکنون دارای تب «Podcasts» هستند. این تب بین «Live» و «Playlists» قرار می‌گیرد.

طبق گفته گوگل این تب در سطح جهانی در دسترس است. با تب جدید پادکست در YouTube، کاربران می‌توانند به آسانی پادکست‌های مورد علاقه خود را در کانال ها جستجو و پیدا کنند.

تب جدید پادکست شامل پلی لیست هایی است که توسط سازندگان محتوا در YouTube به عنوان پادکست علامت‌گذاری شده‌اند. این روش بسیار بهتری نسبت به جستجوی نام پادکست برای نمایش یا رفتن به تب Playlists به صورت دستی است، و همچنان پادکست ها را به صورت مجزا نشان می‌دهد و آنها را متمایز می کند.

در YouTubeMusic فقط محتوایی که به عنوان پادکست علامت‌گذاری شده باشد در این تب نمایش داده می‌شود. این تب جدید پادکست یوتیوب در حال آزمایش به صورت محدود است.

این قابلیت به صورت آزمایشی از چهارشنبه گذشته برای برخی از کاربران مورد اعتماد توییتر قابل مشاهده بود. کاربران مشتاق می‌توانند از تب «Podcasts» جدید برای مشاهده برنامه‌های موجود در YouTube Music استفاده و سازندگان را تشویق به آپلود قسمت‌ها به ‌عنوان ویدیو کنند.

در همین حال، تجربه پادکست در برنامه اصلی YouTube در این مرحله همچنان بر روی ویدیو متمرکز است. طرح کاور مربعی که گوگل سازندگان را تشویق به آپلود آن کرده است، هنوز ظاهر نشده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.