رونمایی از جنسیس  GV80کوپه در نمایشگاه نیویورک

شرکت خودروساز جنسیس این هفته طرح مفهومی GV80 کوپه را معرفی کرده است. این طرح مفهومی در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآمده است.

شرکت خودروساز جنسیس این هفته طرح مفهومی GV80 کوپه را معرفی کرده است. این طرح مفهومی در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآمده است.

به گزارش تکناک، با وجود فضای داخلی شبیه خودروهای مسابقه ای و یک طراحی نورپردازی پیچیده که بیشتر حواس‌پرت کننده به نظر می‌رسد تا مفید، طرح مفهومی جدید برای تولید به اندازه کافی صاف و صیقلی به نظر می‌رسد.

شرکت خودروساز جنسیس این هفته طرح مفهومی GV80 کوپه را معرفی کرده است. این طرح مفهومی در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش درآمده است.

جنسیس طرح مفهومی GV80 کوپه را پیش از نمایشگاه بین‌المللی خودروی نیویورک درGenesis House خود، که فضایی چند منظوره شامل نمایشگاه خودرو، رستوران، صحنه نمایش، کتابخانه و موارد دیگر در منهتن است معرفی کرد. این خودرو نشان‌دهنده برداشت جنسیس از کراس‌اور کوپه است که به یکی از اصلی‌ترین برندهای لوکس تبدیل شده است.

جنسیس می‌گوید کوپه جدید از طرح مفهومی X Speedium Coupe که در نمایشگاه خودروی نیویورک سال گذشته حضور داشت نشأت می‌گیرد، اما مشخصه های چراغ‌های جلو و جلو پنجره وسط آن ما را بیشتر به یاد کانسپت X 2021 می‌اندازد. در هر صورت، جدیدترین طراحی، شبیه یک کراس اوور چهاردر کاربردی است. جنسیس می‌گوید که برنامه‌هایی را برای مدل‌های اسپرت‌تر و متمرکز بر عملکرد نیز پیش‌بینی می‌کند.

لوک دانکرولکه، مدیر ارشد خلاقیت، گفت: در آغاز، برند جنسیس شروع به ساخت سدان های لوکس کرد که به مدل های G70، G80 و G90 تبدیل شدند. طی هفت سال گذشته، مدل‌های سبک زندگی بیشتری را به مجموعه اضافه کرده‌ایم، مانند شاسی‌بلندهای GV80 و GV70. اکنون با خودروهای احساسی‌تری که عملکرد جنسیس و ویژگی‌های دینامیکی را ارتقا می‌دهند، در حال تلاش هستیم.

کانسپت جنسیس GV80 کوپه با کاپوت بلند و توده بصری عقب رانده شده، پیکربندی دیفرانسیل عقب را در زیر پوست نارنجی خود القا می کند. چرخ های بزرگ، گلگیرهای عقب برجسته و باله عقب دم اردکی ظاهر اسپرت خودرو را بیشتر می کند.

ما ظاهر تیز و متمایز چراغ‌های جلوی چهارگانه جنسیس و نوارهای چراغ‌های عقب دوتایی را دوست داریم، اما مجموعه چراغ‌های سفید اضافی در پشت چرخ‌های جلو کمی بیش از حد به نظر می‌رسد و از طراحی صاف و تمیز کناره‌ها منحرف می‌شود.

در داخل، GV80 کوپه دارای چهار صندلی اسپرت با پشتی کربن در زیر سقف فیبر کربنی است. تزئینات داخلی با چرم ناپا مشکی و جیر با دوخت های چهارخانه، همچنین با تم نارنجی و بافت های فیبر کربن برجسته شده اند. در صورتی که در مورد نیت اسپرت خودرو سوالی وجود داشته باشد، جنسیس یک مهاربند مسابقه ای G-Matrix بین صندلی های عقب و پنجره اضافه کرده است.

طرح مفهومی جنسیس GV80 کوپه نمای بیرونی عملی‌تر و نزدیک تری به تولید ارائه می دهد و شرکت Motor1 تأیید کرده است که نسخه تولیدی آن برنامه‌ریزی شده است. قبل از عرضه، جنسیس این خودروی مفهومی را در نمایشگاه نیویورک به نمایش می‌گذارد، نمایشگاهی که در روز جمعه، 7 آوریل برای عموم باز می‌شود و تا یکشنبه، 16 آوریل ادامه دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.