ساخت اسکیت اینلاین موتوری با سیستم کنترل جدید

یک شرکت چینی اسکیت های اینلاین موتوری ساخته که بر خلاف نمونه های قبلی توسط ضربه های پای کاربر کنترل می شوند.

به گزارش تکناک، اگرچه اسکیت‌ های اینلاین موتوری اکنون به یک وسیله متداول تبدیل شده‌اند، اما بیشتر آنها توسط یک کنترل از راه دور دستی هدایت می شوند.

JoyEriders که توسط شرکت فناوری چینی Passion Mobility ساخته شده است، ماه گذشته در نمایشگاه دوچرخه تایپه به طور رسمی معرفی شد. آنها برای رفت و آمد شهری طراحی شده اند. در این مدل ها با استفاده از اتصالات قابل تنظیم، کاربران اسکیت ها را به کفش های موجود خود متصل می کنند.

از اینجا به بعد، فقط ضربه زدن به یکی از اسکیت ها پوشیده شده برای شروع حرکت، افزایش سرعت، کاهش سرعت یا توقف مورد استفاده قرار می گیرد. یک برنامه همراه به کاربران اجازه می دهد که تعداد ضربات و پای مورد نظر را برای کنترل تعیین کنند.

هر یک از JoyEriders ها توسط یک موتور الکتریکی 150 واتی حرکت می کند که کاربر را به حداکثر سرعت 20 کیلومتر در ساعت (12 مایل در ساعت) می رساند و به آنها اجازه می دهد تا از شیب های تا هشت درجه بالا بروند. انرژی توسط یک باتری لیتیوم یون 24 ولت/3.5 آمپر ساعت (یک عدد در هر اسکیت) تامین می شود که طبق گزارش ها باید برای حداکثر برد 20 کیلومتری مناسب باشد و در سه ساعت شارژ کامل می شود.

digikala

سایر مشخصات اسکیت‌ها (Speed Skating : competitive form of ice skating in which competitors race each other) بدین شرح است: چرخ‌های پلی‌اورتان 3.5 اینچی (89 میلی‌متری)، ترمز الکترونیکی، حداکثر ظرفیت وزن سواری 100 کیلوگرم (220 پوند)، وزن کل 6 کیلوگرم (13 پوند) در هر جفت، و تجهیزات الکترونیکی مقاوم در برابر آب با استاندارد IP54 هستند. این بدان معناست که آنها می توانند در برابر پاشش آب از همه جهات مقاومت کنند.

Passion Mobility اقدام به فروش مستقیم نکرده است، بنابراین هیچ صحبتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن وجود ندارد. اسکیت های JoyErider در ویدیوی زیر نشان داده شده است.

 

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.