عرضه جهانی شیائومی 13 اولترا در آینده نزدیک

شیائومی در یک خبر رسمی اعلام کرد جدیدترین گوشی موبایل هوشمند خود را به نام Xiaomi 13 اولترا،  در ماه آوریل معرفی خواهد کرد.

شیائومی در یک خبر رسمی اعلام کرد جدیدترین گوشی موبایل هوشمند خود را به نام Xiaomi 13 اولترا،  در ماه آوریل معرفی خواهد کرد.

به گزارش تکناک،  این خبر پس از هفته ها شایعه در مورد تاریخ عرضه این گوشی موبایل منتشر شد. شیائومی همچنین تایید کرده است که Xiaomi 13 اولترا  در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و در دسترس کاربران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

شیائومی هنوز جزئیاتی را ارائه نکرده است. آنها بر روی بهبودهای ایجاد شده در سیستم دوربین تمرکز کرده اند. شیائومی آن را به عنوان رسیدن به سطح ارتقاء یافته توصیف می کند. این نشان می دهد که شیائومی 13 اولترا از نظر کیفیت تصویر پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

طبق شایعات، Xiaomi 13 اولترا دارای چهار سنسور 50 مگاپیکسلی است که دو تا از آنها زوم اپتیکال را بر عهده دارند. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به مدل‌های قبلی است و انتظار می‌رود که منجر به کیفیت تصویر عالی شود. با این حال، به غیر از سیستم دوربین، هیچ نوآوری عمده ای انتظار نمی رود.

همچنین، Xiaomi 13 اولترا دارای صفحه نمایش AMOLED خواهد بود و صفحه نمایش وضوح QHD+ خواهد داشت. ما انتظار داریم که از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 SoC در آن استفاده شود. این دستگاه دارای باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی خواهد بود.

علاوه بر این، معرفی این گوشی موبایل سر و صدای زیادی در جامعه فناوری ایجاد کرده است و بسیاری مشتاقانه منتظر انتشار آن در ماه آوریل هستند. سیستم دوربین چشمگیر و مشخصات بالای گوشی، آن را به یک انتخاب محبوب در میان مصرف کنندگانی که خواهان یک گوشی برتر هستند تبدیل می کند.

به طور خلاصه، شیائومی رسماً از عرضه Xiaomi 13 اولترا خبر داد. این گوشی اواخر این ماه در دسترس خواهد بود. این دستگاه دارای چهار سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود که دو تا از آنها وظیفه بزرگنمایی اپتیکال را بر عهده دارند. علاوه بر این این گوشی مشخصات رده بالای دیگری نیز خواهد داشت. در دسترس بودن و ویژگی های ارتقاء یافته شیائومی 13 اولترا آن را به یک بازیگر مهم در بازار جهانی گوشی موبایل تبدیل می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.