عرضه شیائومی بند 8 با طراحی متفاوت

با توجه به تصاویر فاش شده از شیائومی بند 8 ،سری بعدی مچ بندهای هوشمند شیائومی ، ممکن است با طراحی مجدد خاصی همراه باشد.

سری شیائومی بند همیشه یکی از برترین گزینه‌ها برای انتخاب ردیاب‌های تناسب اندام مقرون به‌صرفه است. با توجه به عرضه شیائومی بند ۷ در ماه مه در چین، نسل بعدی آن نیز باید در حال توسعه باشد.

به گزارش تکناک، به نظر می رسد سری بعدی آن در حال کسب گواهینامه‌های خود در کره است و با توجه به تصاویر فاش شده آن، شیائومی بند 8 ممکن است با طراحی مجدد خاصی همراه باشد.

با توجه به گزارش The Go Android، شیائومی بند ۸ در حال حاضر در حال دریافت گواهینامه‌های خود در آژانس ملی تحقیقات رادیویی کره جنوبی (NRRA) است. طبق ادعای این نشریه، علاوه بر جزئیات پراکنده، تصاویر پنهان در مدارک شرکت برای صدور گواهینامه نگاهی اجمالی از ظاهر شیائومی‌بند 8 ارائه می‌دهد.

در نگاه اول، به سختی می توان در آن تفاوتی با نسخه قبلی پیدا کرد، و ظاهر قرصی شکل دستگاه آشنا به نظر می رسد. با بررسی دقیق‌تر، متوجه وجود دو بند در کنار آن با مکانیزمی برای قلاب به دستگاه، مشابه پیکسل‌ واچ گوگل و اکثر ساعت‌های فوق‌العاده اندروید خواهید شد. مچ‌بند‌های پیشین شیائومی با بند‌های مجزا عرضه نمی‌شدند، و در عوض کاربر مجبور به قرار‌دادن دستگاه درون اسلات اختصاصی بند بود.

همچنین، طبق گواهینامه کره ای، شیائومی بند 8 مانند مدل های قبلی خود شاهد عرضه بین المللی گسترده خواهد بود. این مچ‌بندهای‌ تناسب اندام از جمله چندین دستگاه شیائومی موجود در آمریکا است و معمولاً در آمازون با قیمت کمی کمتر از 50 دلار در دسترس هستند. با توجه به روند عرضه مدل های قبلی، Band 8 ممکن است ابتدا در چین و پس از آن در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. همچنین احتمال عرضه دو نسخه از این ردیاب تناسب اندام، یکی با پشتیبانی پرداخت NFC برای بازار چین و دیگری بدون آن برای سایر نقاط جهان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.