عرضه گوشی XR21 نوکیا با استحکام باورنکردنی

شرکت نوکیا با معرفی گوشی XR21، یک گام بزرگ در دنیای گوشی های مقاوم و ضد ضربه برداشته است.

شرکت نوکیا با معرفی گوشی XR21، یک گام بزرگ در دنیای گوشی های مقاوم و ضد ضربه برداشته است.

به گزارش تکناک، گوشی XR21 موبایل با گواهی نظامی MIL-STD-810H و گواهی  IP69K، بالاترین سطح حفاظت در برابر آب و گرد و غبار را فراهم می‌کند. عبارت 9K در انتهای نام این گوشی موبایل (Mobile Phone : portable device to make telephone calls using a radio link)، به ما نشان می‌دهد که XR21 در مقابل پاشیده شدن آب با فشار و دمای بالا از فاصله نزدیک، مقاومت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نمایشگر این گوشی XR21 از شیشه Gorilla Glass Victus بهره می‌برد که در حال حاضر به عنوان یکی از قوی‌ترین حفاظت کننده‌های کورنینگ موجود است. پشت این شیشه، یک صفحه نمایش IPS LCD به سایز 6.49 اینچ با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز قرار دارد. علاوه بر این، این نمایشگر قابلیت کار با دستکش و در محیط‌های مرطوب را نیز دارا است.

از لحاظ سخت‌افزاری، شرکت نوکیا این گوشی را با چیپست Snapdragon 695، همراه با 6 گیگابایت حافظه RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه شده است. در قسمت پشتی گوشی، دو دوربین وجود دارد. یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دوربین های این دستگاه را تشکیل می دهد. همچنین، در بخش جلویی گوشی، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5 قرار دارد.

 

digikala

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که از شارژر 33 واتی پشتیبانی می‌کند. متأسفانه، XR21 با سیستم عامل آندروید 12 عرضه شده است. اما خبر خوب این است که Nokia (Finnish multinational telecommunications and information technology company) تعهد دارد برای این گوشی، به مدت 4 سال بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه و 3 بار بروزرسانی سیستم عامل اندروید را فراهم کند.

گوشی XR21 موبایل با رنگ‌های Midnight Black و Pine Green با قیمت 499 پوند در انگلستان به فروش خواهد رسید. هرچند که زمان عرضه آن در اوایل ژوئن خواهد بود، اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن وجود ندارد.

digikala

2 دیدگاه برای “عرضه گوشی XR21 نوکیا با استحکام باورنکردنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.