قدرتمندترین تبلت سامسونگ به بازار می آید

سامسونگ در آخرین عرضه تبلت های خود، دستگاه فوق‌العاده بزرگ وغول پیکر گلکسی‌تب S8  اولترا را ارائه کرد. این تبلت سامسونگ شامل صفحه نمایشی با اندازه بیش از 14 اینچ است. اکنون، در برخی از رندرها، اولین تصاویر از جانشین آن، گلکسی‌تب S9 اولترا قابل مشاهده است.

به گزارش تکناک و طبق رندر‌های مبتنی بر CAD منتشر شده توسط@OnLeaks و MySmartPrice از گلکسی‌تب S9 اولترا، به نظر می‌رسد این دستگاه حداقل در ظاهر، بسیار شبیه به نسخه پیشین خود است.

گلکسی‌تب S9 اولترا دقیقاً مانند مدل قبلی، یک دستگاه بزرگ خواهد بود و ابعاد آن نیز دقیقاً ۲۰۸.۶×۳۲۶.۴×۵.۵ میلی متر است. این ابعاد فضا را برای نمایشگر 14.6 اینچی فراهم می‌کند. طبق گزارش قبلی همچنین به وزن 737 گرمی و صفحه نمایش 2960 × 1848 آن، به همراه باتری 11200 میلی آمپر ساعتی و شارژ 45 واتی اشاره کرده است.

علاوه بر همه این موارد، طبق این رندرها سامسونگ در این دستگاه نیز به قرارگیری دوربین در ناچ خود پایبند است.

به وضوح سامسونگ مدل جدید را با یک بازسازی ظاهری از مدل پیشین و با تمرکز بیشتر بر مشخصات داخلی ارائه خواهد کرد. انتظار می‌رود این تبلت با مقاومت IP68 در برابر آب، به عنوان قابلیتی نادر به ویژه در تبلت‌های بزرگ و همچنین به همراه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مختص گلکسی که در اوایل سال جاری در سری گلکسی S23 معرفی شد، ارائه شود. این مشخصات سری تب S9 را به قدرتمندترین تبلت اندروید تبدیل خواهد کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه جولای سری گلکسی تب S9 را به همراه گوشی‌های تاشوی جدید خود، گلکسی واچ 6 و موارد دیگر عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.