مشخصات شگفت انگیز Redmi Note 12 4G اعلام شد

یکی از افراد تاثیرگذار در صنعت تلفن همراه به نام Sudhanshu Ambhore، اخیرا مجموعه ای از تصاویر با کیفیت از نسخه جهانی گوشی Redmi Note 12 4G را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

به گزارش تکناک، این در حالی است که پیش بینی می شود نمایش رسمی این گوشی قبل از پایان ماه مارس انجام شود. در حال حاضر جزئیات جالبی در مورد این گوشی هوشمند جدید هیجان انگیز در حال ظهور است.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های Redmi Note 12 4G این است که این گوشی اولین گوشی هوشمند جهان بر اساس تراشه Qualcomm Snapdragon 685 SoC خواهد بود.

اگرچه این تراشه هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما داده های اولیه حاکی از آن است که این گوشی با داشتن فرکانس پردازشی افزایش یافته به 2.8 گیگاهرتز با اسنپدراگون 680 معمولی متفاوت خواهد بود. این به این معنی است که کاربران می توانند به طور کلی انتظار سرعت پردازش بالاتر و عملکرد روان تری را از این گوشی داشته باشند.

یکی دیگر از جزئیات هیجان انگیز در مورد Redmi Note 12 4G این است که این گوشی با سیستم عامل Android 13 و رابط MIUI 14 عرضه می شود. این یک ترکیب چشمگیر است که تجربه ای ساده و کاربرپسند را به کاربران ارائه می دهد. همچنین این گوشی به بروز ترین قابلیت ها و جدیدترین بروزرسانی ها مجهز است.

digikala

از نظر مشخصات سخت افزاری، Redmi Note 12 4G به صورت استاندارد با 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED و رزولوشن Full HD+ و نرخ فریم 120 هرتز در دسترس خواهد بود.

این بدان معنی است که کاربران می توانند از نمایشگری شفاف با گرافیک فوق العاده کارآمد و پخش ویدیو لذت ببرند. علاوه بر این، این گوشی دارای دوربینی با سنسورهایی با رزولوشن 50، 8 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.

Sudanshu Ambhore در به اشتراک گذاشتن اطلاعات داخلی در مورد گوشی های هوشمند قبل از تاریخ عرضه رسمی آنها شهرت دارد. با چنین سابقه چشمگیری، می توانیم مطمئن باشیم که Note 12 4G یک گوشی هوشمند بسیار جذاب خواهد بود که سطح جدیدی از عملکرد، سرعت و کاربرد را به کاربران ارائه می دهد.

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.