انتشار جزییات هدفون های جدید سونی

با توجه به گزارشات قبلی، سونی در حال توسعه دو هدفون بلوتوثی با نام WF-1000XM5  بود که اکنون با انتشار تصاویر جدید، جزئیات بیشتری از طراحی خارجی، داخلی و جعبه شارژ آن ها به دست آمده است.

به گزارش تکناک، به نظر می‌رسد تصاویر منتشر شده توسط وبلاگ The Walkman Blog نشان می‌دهند که هدفون ‌های جدید سونی با نام WF-1000XM5 کوچکتر از مدل قبلی WF-1000XM4 خواهند بود. این هدفون ‌ها از جنس پلاستیک مشکی براق ساخته شده‌اند و دارای حسگر مجاورت و میکروفون هستند که معمولاً در این نوع محصولات استفاده می ‌شوند. همچنین، هدفون WF-1000XM5 سونی دارای یک پنل لمسی در بالای بدنه خود است، اما هنوز مشخصات دقیق آن‌ها مشخص نیست.

یک جزئیات جالب در مورد هدفون WF-1000XM5، ظاهر جعبه شارژ آن است که برای اولین بار در FCC به نمایش گذاشته شده است. در تصاویر این جعبه شارژ، شکل گرد به جای شکل مربعی مشاهده می شود.

همچنین، WF-1000XM5 قابلیت پشتیبانی از شارژ مجدد با 5 ولت 230 میلی آمپر ساعت دارند که ارتقا مناسبی نسبت به WF-1000XM4 با شارژ مجدد 5 ولت 140 میلی آمپر ساعتی است. این ارتقا باعث می شود WF-1000XM5 بیشترین سرعت شارژ را داشته باشد. با این حال، برخی مشخصات WF-1000XM5، همچنان در ابهام است و باید منتظر تأیید رسمی شرکت سونی باشیم.. همچنین، LED  از داخل کیس به بیرون آن منتقل شده است.

ارتقا دیگری که در WF-1000XM5 نسبت به مدل قبلی مشاهده می‌شود، پشتیبانی از شارژ بی ‌سیم با 5 ولت 230 میلی آمپر ساعت است، که این ویژگی باعث سرعت بیشتر شارژ آن می ‌شود. با این حال، هنوز نمی ‌توان قطعی بیان کرد که آیا این قابلیت در مقایسه با مدل قبلی بهبود یافته است یا خیر.

با توجه به دریافت گواهینامه‌ های مورد نیاز، می‌توان انتظار داشت که سونی در زودترین فرصت WF-1000XM5 را رونمایی کند، اما هیچ اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه رسمی آن وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.