گوشی Pixel 8 Pro با ویژگی های خاص عرضه می شود

رندر جدید منتشر شده از گوشی Pixel 8 Pro آینده، به جای شفاف سازی، منجر به ایجاد سؤال‌های بیشتری شده‌است. گویا گوگل برای Pixel 8 پرو تصمیمات جالبی گرفته است و احتمالا یک نسخه دیگر با عنوان اولترا نیز وجود دارد.

به گزارش تکناک، در صورت معتبر بودن رندر منتشر شده، نمایشگر این دستگاه شاهد تغییرات عمده‌ای خواهد بود.

طبق گزارش Smartprix و OnLeaks، منتشرکنندگان این رندر، Pixel 8 پرو دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی خواهد بود و ابعاد آن در مقایسه با صفحه نمایش 6.7 اینچی پیکسل 7 پرو مقبول طرفداران پیکسل، کوچکتر است.

برخی کاربران استفاده از صفحه نمایش کوچک‌تری در پیکسل 7 پرو را ترجیح می‌دهند، اما ترجیح تعداد زیادی از کاربران پیکسل وجود صفحه نمایش 6.7 اینچی یا حتی بزرگ‌تر است. به همین دلیل ممکن است گوگل Pixel 8 Ultra را نیز عرضه کند.

Pixel 8 Pro شامل صفحه نمایش خمیده نمی‌شود. بسیاری از کاربران پیکسل 6 پرو و پیکسل 7 پرو از وجود این صفحه نمایش ناراضی بودند. اما این ویژگی ممکن است در Pixel 8 Ultra برای افراد مایل به صرف هزینه بیشتر برای برخی ویژگی‌های مورد نظر، وجود داشته باشد. برای مثال، به نظر می‌رسد Pixel 8 Pro هم به سنسور تشخیص چهره Tensor مجهز باشد. اما این سنسور عملکرد خوبی در  سری Pixel 7 برای تأیید تراکنش‌های Google Pay یا ورود به برنامه‌ها نداشته‌است.

digikala

گوگل پیش از این یک سیستم تشخیص چهره امن در خط تولید Pixel 4 با استفاده از اجزای مشابه اپل با ایجاد نقشه سه بعدی از صورت کاربر ایجاد کرده است. شاید Pixel 8 Ultra دارای سیستم نقشه برداری سه بعدی باشد و یک بار دیگر به کاربران امکان استفاده از تشخیص چهره ایمن هنگام استفاده از Face Unlock را بدهد.

گزینه دیگر احراز هویت بیومتریک، حسگر اثر انگشت نوری است که کاربران پیکسل از سریع نبودن آن شکایت دارند. پیش از این شایعه‌ای مبنی بر تعبیه اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در خط Pixel 8 توسط گوگل وجود داشت. اما ممکن است این مورد در مدل Pixel 8 Ultra ارائه شود و چنین تلفنی همچنین باید دارای باتری با ظرفیتی بیشتر از 5000 میلی آمپر ساعت استفاده شده در دو مدل اخیر پیکسل پرو باشد. مهمتر از آن، باید سرعت شارژ بسیار سریعتری ارائه دهد.

اکنون مواردی مانند Face Unlock ایمن، ظرفیت باتری بیشتر و شارژ سریع‌تر مواردی هستند که کاربران مایل به مشاهده آنها در Pixel 8 Ultra هستند. اما با توجه به نمایشگرهای مسطح و کوچک‌تر مشاهده شده در رندرهای Pixel 8 پرو، ممکن است Pixel 8 Ultra امسال عرضه نشود. همچنین ممکن است این دستگاه به جای Pixel 8 Ultra، Pixel 8 Extreme نامیده شود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.