انتشار اولین تصاویر خودروی کانسپت شرکت های هوآوی و GAC

اولین تصاویر خودرو سدان کانسپت دو شرکت هوآوی و GAC منتشر شد

در روزهای گذشته شرکت هوآوی و GAC اطلاعاتی از خودروی سدان، کانسپت آیندۀ خود را به اشتراک گذاشتند و اولین تصاویر آن منتشر شد.

به گزارش تک‌ناک، این مدل توسط Huang Yongqiang مدیرعامل GAC به نمایش درآمد و در سال 2025 وارد بازار خواهد شد. Trumpchi در واقع زیر برند کمپانی چینی بزرگ خودروسازی GAC است.

پیش‌تر، در نمایشگاه خودروی پکن 2024 ماه آوریل، شرکت GAC Trumpchi یک برنامۀ نوآوری مشترک با هوآوی را برای عرضۀ مدل‌های مجهز به سیستم رانندگی هوشمند Qiankun ADS 3.0 هوآوی و آخرین نسل سیستم کابین خلبان HarmonyOS این شرکت به اشتراک گذاشت.

علاوه بر این، براساس گزارش‌های قبلی، چند مدل خودروی دیگر نیز در همکاری دو برند در راه هستند، از جملۀ آنها می‌توان به مدل MPV ،SUV و سدان اشاره کرد، که از پرچمداران لوکس این دو برند به شمار می‌روند. اولین مدل در سه ماهۀ اول سال 2025 عرضه می‌شود. کانسپت خودرو که این بار به نمایش درآمد ظاهر یک خودروی سدان لوکس را نشان می‌دهد.

خودرو سدان کانسپت دو شرکت هوآوی و GAC

همکاری بین GAC و هوآوی از سال 2017 به عنوان یکی از اولین برندهای خودروسازی چینی با هوآوی در زمینۀ فناوری خودروهای الکتریکی متصل هوشمند آغاز شده است. همچنین در ماه سپتامبر 2020، دو شرکت قرارداد همکاری استراتژیکی را برای ایجاد یک پلتفرم دیجیتال بزرگ به امضا رساندند.

سپس جولای 2021، شرکت GAC برنامۀ خود را برای توسعۀ مشترک مدلی با کد داخلی AH8 اعلام کرد. امّا GAC در ماه مارس سال گذشته، از عدم ادامۀ همکاری با هوآوی برای این توسعۀ مشترک خبر داد و گفت: هوآوی در این زمینه فقط به عنوان تأمین‌کننده فعالیت می‌کند. دلیل این فسخ به احتمال زیاد برای سبک هوآوی که در تعریف محصول به صورت عمیق کار می‌کند و سازگاری GAC را برای این برند دشوار می‌سازد، بوده است، به همین دلیل GAC با هوآوی به‌ عنوان فقط یک تأمین‌کننده رفتار می‌کند.

GAC Trumpchi در فوریۀ امسال، خودروی Trumpchi M8 Grandmaster Pioneer Edition  را مجهز به سیستم کابین خلبان هوشمند با پلتفرم هارمونی او اس هوآوی کرد. سپس 15 مارس، GAC Trumpchi قراردادی را با هوآوی به امضا رساند تا به اکوسیستم هارمونی پیوسته و توسعۀ برنامه‌های بومی مبتنی بر HarmonyOS NEXT را شروع کند.

باید منتظر ماند تا طراحی نسخه تولیدی مدل کانسپت را مشاهده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.