این بازی های کم حجم نیازی به دانلود ندارند

مرورگرهای وب و بازی‌های مرورگری در طول سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. این تکنولوژی‌ها، که زمانی تنها برای جستجوی اطلاعات و وب‌گردی به کار می‌رفتند، اکنون تبدیل به پلتفرم‌های قدرتمندی برای تجربه بازی‌های پیچیده و تعاملی شده‌اند.

به گزارش تکناک، با پیشرفت فناوری‌های وب مانند HTML5 و WebGL، توسعه‌دهندگان قادر به خلق بازی‌های بر پایه مرورگر با گرافیک و عملکرد بالا شده‌اند، که تجربه‌ای نزدیک به بازی‌های رومیزی یا کنسول‌ها را ارائه می‌دهد.

این دستاوردها نه تنها دسترسی آسان‌تری به بازی‌ها را فراهم کرده‌اند، بلکه مرزهای جغرافیایی و سخت‌افزاری را نیز درهم شکسته‌اند، و این امکان را به کاربران می‌دهند که از هر دستگاهی با دسترسی به اینترنت، وارد عرصه‌های مجازی شوند.

ما از روزهای اوج بازی فلش فاصله زیادی را طی کرده‌ایم و چشم‌انداز فعلی این بازی‌ها با عناوین شگفت‌انگیزی که ساعت‌ها شما را درگیر خود می‌کنند در حال پیشرفت هستند.

مسلماً، این بازی‌ها با بازی‌های رایانه‌ای رقابت نخواهند کرد، زیرا تصاویری پر زرق و برق ندارند، اما با گزینه های سرگرمی و بازی کاملاً رایگان و بدون نیاز به دانلود، آن کمبود را جبران می‌کنند.

چه بخواهید یک بازی رقابتی داشته باشید یا یک گردهمایی اجتماعی با دوستانتان داشته باشید، یک بازی مرورگر وجود دارد که کاملاً برای شما مناسب است.

با این حال، همه بازی‌های مرورگر ارزش بازی کردن را ندارند، زیرا بسیاری از آن‌ها شما را در نیاز به چیزهای بیشتری رها می‌کنند یا به نام رایگان بودن، شما را با هزاران تبلیغات بمباران می‌کنند. اگر می خواهید در مورد عناوینی که ارزش بررسی دارند بدانید، عناوینی را که در زیر آورده ایم بررسی کنید.

این لیست شامل همه نوع بازی است، از تیراندازی سریع گرفته تا ماجراجویی های استراتژیک و بازی های مهمانی خنده دار، بنابراین مطمئن هستیم که حداقل یک بازی برای همه وجود دارد. مرورگر خود را فعال کنید، دوستان خود را فرا بخوانید (یا برخی از افراد جدید را به صورت آنلاین دعوت کنید)، و آماده شوید تا بهترین و برخی از بازی های اعتیاد آور مرورگر را روی رایانه رومیزی یا لپ تاپ خود تجربه کنید.

Agar.io

بازی Agar.io یکی از اعتیادآورترین بازی‌های چندنفره موجود است. می‌پرسید چه چیز جالبی در مورد این بازی است؟ این بازی شما را در یک عرصه عظیم با توپ های رنگارنگ قرار می‌دهد و هدف شما این است که گوی های درخشان را بلعیده و تبدیل به بزرگترین موجود شوید.

بخش سرگرم کننده در این مورد این است که شما با بازیکنان دیگری که در اطراف شما حرکت می کنند نیز رقابت خواهید کرد، بنابراین مراقب باشید که با بازیکنان بزرگتر از خود برخورد نکنید. سبقت گرفتن از حریفان، قطع کردن مسیر آنها و تبدیل شدن به بزرگترین بازیکن عرصه، مفهومی بی پایان و اعتیادآور است.

Skribbl.io

بازی Scribble.io به همان اندازه بازی قبلی سرگرم کننده و اعتیاد آور است، اما این کاملاً بی معنی است. این را تصور کنید: به اتاقی پرتاب می شوید که در آن تعداد زیادی غریبه اینترنتی وجود دارد، همه به چیزی جز یک مداد مجازی مسلح نیستند. در هر دور، یک کلمه مخفی بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. اما مشکل اینجاست که شما نمی توانید آن را تایپ کنید! شما باید آن را بکشید! اکنون، مهارت های هنری شما وارد بازی می شوند. آیا این واقعاً یک شاهکار است یا چیزی است که سایر بازیکنان حتی حدس زدن آن را مشکل می‌دانند؟ در هر صورت، سرگرم کننده است زیرا باعث می شود همه به فکر فرو بروند و حدس های تصادفی را فریاد بزنند. اما برای حدس زدن یا تبدیل ایده های خلاقانه خود به آثار هنری، زیاد وقت ندارید زیرا در حال رقابت با بازیکنان دیگر و زمان هستید. Scribble.io قطعا بسیار سرگرم کننده است و تضمین می کند که شما را برای ساعت های طولانی درگیر خود نگه می دارد.

Neptune’s Pride

Neptune’s Pride یک بازی سرگرم‌کننده و رایگان است که به شما اجازه می‌دهد از مرورگر خود بر کهکشان حکومت کنید. این بازی شما را وارد یک مسابقه استراتژی پر ستاره می کند که در آن زیرکی حرف اول را می‌زند. بله، این یک بازی استراتژی بی‌درنگ است که در آن ناوگانی از سفینه‌های فضایی می‌سازید، کهکشان‌های ناشناخته را کاوش می‌کنید و اتحاد ایجاد می‌کنید. به یاد داشته باشید که دیپلماتیک باشید و با همسایگان خود دوست شوید، زیرا هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است به شما کمک کند تا در نبردهای فضایی پیروز شوید. هدف شما این است که در این بازی پرهیاهو اما سودمند، از رقبای خود سبقت بگیرید و مانور دهید، پس آن را امتحان کنید. اگرچه نیاز دارید با ایمیل خود ثبت نام کنید و آن را تأیید کنید.

Shell Shockers

“Shell Shockers” شما را در یک شکار تخم مرغ قرار می‌دهد، اما این شکار تخم مرغ خسته کننده نیست. ما در مورد خشم کامل تیرانداز اول شخص صحبت می کنیم، زیرا شما کنترل یک تخم مرغ مسلح را به دست می گیرید و با انواع تفنگ های ساچمه ای، و حتی پرتاب کننده های موشک از میان پیچ و خم راه خود را می یابید. هدف شما این است که دشمنان خود را به زرده تبدیل کنید در حالی که در میدان مسابقه می روید تا نام خود را در قسمت kill قرار دهید. Shell Shockers یک بازی مرورگر اعتیاد آور است که به خوبی اجرا می شود و صدای عالی دارد. این بازی را امتحان کنید اگر می‌خواهید هدف گیری خود را امتحان کنید.

Krunker.io

اگر شما یک گیمری هستید که بازی ای می خواهید که جدی تر از Shell Shockers باشد، Krunker.io را بررسی کنید. این بازی شما را به دنیایی پرتاب می‌کند که در آن پاشیدن رنگ‌های پیکسلی و پرتاب‌های دیواری و ضربات ضربان قلب معرف بازی است. Krunker.io یک بازی سریع با TTK کم (زمان برای کشتن) است، بنابراین اگر توجه نکنید ممکن است کنترل از دستتان خارج شود.

Krunker.io برای کسانی که به دنبال هجوم آدرنالین ناشی از هدف گیری هیجان انگیز، حرکات خلاقانه و خشونت‌های شدید هستند، عالی است.

تعداد زیادی بازی سرگرم کننده مرورگر چند نفره وجود دارد

اینها برخی از برترین بازی‌های مرورگر چند نفره هستند که مطمئناً شما را ساعت‌ها درگیر خود می‌کنند. با این حال، این بازی‌ها به سختی در دنیای بازی‌های مرورگر، تاثیر گذارند، اما ما فقط آن‌هایی را که برای سرگرمی هستند و شما را مجبور به تماشای تعداد زیادی تبلیغات یا پرداخت هزینه نمی‌کنند، هایلایت کرده ایم. بنابراين به هر طریقی  مرورگر خود را فعال کنید، موارد دلخواه خود را انتخاب کنید و برای رفتن به دنیایی از بازی های آنلاین بی پایان سرگرم کننده آماده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.