بازی Super Mario Party Jamboree رسما معرفی شد

بازی Super Mario Party Jamboree با بیش از 110 مینی گیم معرفی شد

شرکت نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت خود، جدیدترین محصول سری Mario Party را با عنوان Super Mario Party Jamboree معرفی و اولین تریلر آن را منتشر کرد.

به گزارش تک‌ناک، بازی Super Mario Party Jamboree دارای بسیاری از جنون‌های کلاسیک چند نفره با بیش از 110 مینی گیم است، که بزرگ‌ترین انتخاب در سری Mario Party تا به امروز به شمار می‌رود و شما با بعضی از آنها انگشت شست خود را نابود می‌کنید، همچنین برخی مینی‌گیم‌هایی که دارای کنترل‌های حرکتی هستند را در این بازی تجربه خواهید کرد.

شاید قابل توجه‌ترین افزوده گزینۀ Koopathlon باشد که امکان بازی حداکثر 20 بازیکن را به صورت آنلاین فراهم می‌کند تا با هم روبه‌رو شوند و  به نظر می‌رسد از بازی Fall Guys الهام گرفته باشد. همچنین نینتندو به حالت‌های بیشتری اشاره می‌کند که هنوز دربارۀ آنها توضیحی نداده است.

ممکن است ماریو پارتی انتخاب گیمرهای هاردکور سخت نباشد، امّا این سری همچنان محبوبیت زیادی دارد. Super Mario Party بیش از 20 میلیون نسخه در سوییچ فروخته است، بازی Mario Party Superstars نیز بیش از 13 میلیون فروش داشته و Super Mario Party Jamboree شاید بالاترین تلاش در این سری بر روی سوییچ باشد.

تریلر این بازی نشان می‌دهد که ماریو و دوستانش برای آخرین بار در سری ماریو پارتی به یک جزیرۀ تفریحی بزرگ می‌رسند. پنج تخته بازی جدید را کاوش می‌کنند، سوار بر پله برقی در Rainbow Galleria، مسیر Roll’em Raceway را ادامه می‌دهند. تمام این موارد را با یک آتشفشان فعال در تالاب گومبا ترکیب کنید. همچنین دو تخته از بازی‌های قبلی Mario Party نیز به این بازی بازگشته‌اند. چالش‌های اکشن و پازل‌هایی برای آزمایش قدرت تفکر نیز دیده می‌شود. با عرضۀ Super Mario Party Jamboree، بزرگ‌ترین ماریو پارتی تاکنون دیده‌اید از راه می‌رسد.

بازی Super Mario Party Jamboree از 17 اکتبر برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.