سری ردمی نوت ۱۳ هفته آینده عرضه می‌شود

سری ردمی نوت ۱۳ هفته آینده عرضه می‌شود

در اکتبر 2022، ردمی مجموعه ردمی نوت 12 را در چین معرفی کرد. بنابراین، انتظار می رود که سری ردمی نوت 13 طی سال جاری در همین ماه رونمایی شود‌.

به گزارش تکناک، اما، زمانی که مدل‌های سری ردمی نوت 13 در ابتدای این ماه در پایگاه داده TENAA ظاهر شدند، شایعات شروع به چرخش کردند که آن‌ها ممکن است این ماه در چین رونمایی شوند.

این برند این هفته، تایید کرد که سری نوت 13 در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. و حالا، فاش شده است که سه مدل از نوت 13 در تاریخ 21 سپتامبر ساعت 7 بعدازظهر (به وقت محلی) در چین رونمایی خواهند شد.

لو وی‌بینگ، رئیس برند ردمی، تازه‌ترین عکس‌ها و جزئیات مربوط به گوشی هوشمند جدید ردمی نوت 13 پرو+ را رونمایی کرده است. در این مقاله، به تمام جزئیاتی که توسط مقام رسمی افشا شده است، می‌پردازیم.

پوستر بالا نگاهی به دو مدل دارد: 13 Pro+ 5G   در سمت چپ و  13 Pro 5G در سمت راست. نسخه پرو+ صفحه‌ای با لبه‌های خمیده دارد، در حالی که مدل پرو یک صفحه‌نمایش تخت دارد. به نظر می‌رسد هر دو دستگاه از نمایشگر AMOLED با یک اسکنر اثر انگشت درون‌صفحه‌ای برخوردار هستند.

نوت 13 پرو+ یک پشت چرمی با حلقه‌های برجسته دوربین دارد، در حالی که نوت 13 پرو به نظر می‌رسد با یک پشت شیشه‌ای ودوربین  آبرجسته مجهز شده است.

هر دو مدل با یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز هستند. به نظر می‌رسد که لرزشگیر اپتیکی فقط در فقط مدل پرو+ وجود داشته باشد.

همچنین، وانگ تنگ، استاد بازاریابی در ردمی، خبری را فاش کرده که نوت 13 پرو+ قرار است عکاسی با گوشی هوشمند را دگرگون کند. برای تصاویر بسیار واضح و سریع با وضوح شگفت‌انگیز 200 مگاپیکسلی، که برای اولین بار در تاریخ است، آماده شوید! دوربین با حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL HP3 Discovery Edition در قالب نوری 1/1.4 اینچی مجهز خواهد شد.

این دوربین قدرتمند می‌تواند به عنوان لنز تله‌فوتوی شما عمل کند، که امکان برش بدون از دست دادن کیفیت و حفظ جزئیات پیچیده را فراهم می‌آورد و برای تامین تمام این قابلیت‌ها، چیپست MediaTek Dimensity 7200 مغز متفکر پشت این عملیات است.

همچنین این هفته، ردمی تایید کرد که نوت 13 پرو+ به چیپست Dimensity 7200-Ultra مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه با یک باتری 5,120mAh که از شارژ سریع 120W پشتیبانی  میکند، عرضه شود.

شایعات حاکی از آن است که نوت 13 پرو ممکن است با چیپست Snapdragon 7 Gen 1 و یک باتری 5,000mAh که از شارژ سریع  67W پشتیبانی می کند معرفی شود. بجز این دستگاه‌ها، شرکت همچنین نوت 13 5G را نیز معرفی خواهد کرد. اما تا به حال هیچ جزئیاتی در مورد مدل غیرپرو تایید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram