عرضه جدیدترین گوشی سامسونگ با 5 سال به‌روزرسانی

جدیدترین دستگاه سری A گلکسی سامسونگ، گلکسی A24 است و اوایل این هفته بدون سر و صدا در ویتنام عرضه شد.

جدیدترین دستگاه سری A گلکسی سامسونگ، گلکسی A24 است و اوایل این هفته بدون سر و صدا در ویتنام عرضه شد.

به گزارش تکناک، این دستگاه شایسته، از مقرون به صرفه ترین دستگاه‌های سامسونگ است و چهار سال به روز رسانی اصلی اندروید و پنج سال پشتیبانی کلی دریافت می کند.

گلکسی A24 سامسونگ یک دستگاه پایه اصیل است. این گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED Full HD است و می تواند در حین استفاده به رفرش ریت 90 هرتز برسد.

همچنین دوربین اصلی این گوشی هوشمند سامسونگ 50 مگاپیکسل است و شامل یک لنز فوق عریض و ماکرو نیز می‌شود. A24 سامسونگ به تراشه Helio G99 مدیاتک بر پایه پردازشگر 6 نانومتری و برخلاف شایعات موجود مبنی بر عرضه با رم ۴ گیگابایتی، بر 6 یا 8 گیگابایت رم متکی است. هر دو نسخه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی استاندارد هستند.

شاید این موبایل سامسونگ در نگاه اول زیاد هیجان انگیز به نظر نرسد، اما برای استفاده روزمره و انجام کارها مناسب است. و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و استاندارد شارژ مناسب 25 واتی موجود، سامسونگ گلکسی A24 را برای انجام وظایف مورد نظر مطلوب می‌سازد.

مزیت عالی گلکسی A24، عرضه آن با ۴ سال کامل به‌روزرسانی اندروید و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی است. برای دستگاهی که قیمت آن از 275 دلار برای مدل 6 گیگابایتی شروع می شود، این پشتیبانی تا حدودی باورنکردنی است. سری گلکسی S23 23 همچنین وعده 5 سال کامل به روز رسانی امنیتی و نسخه های سیستم عامل را داده است. با وجود تفاوت قیمت تقریباً 1000 دلاری این دستگاه مقرون به صرفه، عرضه آن با همان استاندارد به روزرسانی هیجان انگیز است.

تا چند سال پیش، سازندگان به طور معمول قول پشتیبانی طولانی مدت از دستگاه های زیر رده پرچمدار را نمی‌دادند. البته، Samsung (South Korean multinational conglomerate) به تغییر این دیدگاه کمک کرده است و این کار را با گلکسی A24 ادامه می‌دهد. این دستگاه ارزان‌قیمت اکنون قرار است از به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پشتیبانی امنیتی تا سال 2028 برخوردار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.