فیلم پرفروش Inside Out 2 صدرنشین باکس آفیس شد

فیلم Inside Out 2 اولین فیلم 1 میلیارد دلاری باکس آفیس در سال 2024

با گذشت سه هفته از اکران فیلم Inside Out 2، این فیلم موفق شد صدرنشین باکس آفیس شود و به فروش باورنکردنی یک میلیارد دلاری برسد.

به گزارش تک‌ناک، در حالی که فیلم اول در پایان اکران خود فروش 800 میلیون دلاری داشت، دنبالۀ آن تنها در مدت زمان کوتاهی از 1 میلیارد دلار فروش عبور کرد. نسخۀ دوم با بودجۀ 175 میلیون دلاری ساخته شد و با چنین عملکردی سودآوری بزرگ را برای سازنده به دنبال داشت.

رسیدن به آستانۀ فروش 1 میلیارد دلاری بسیار قابل توجه است، چون آخرین فیلمی که به این مرتبه رسید، فیلم باربی در سال 2023 بود. با توجه به اعلام رسانۀ The Wrap فیلم Inside Out 2 تنها در سه هفته یک میلیارد دلار را به دست آورده است. این انیمیشن موفق توانست در برابر A Quiet Place: Day One جایگاه شمارۀ یک باکس آفیس را حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

این فیلم هم در سطح بین‌المللی و هم در داخل کشور محبوبیت بسیاری داشته است. در حال حاضر، 469.3 میلیون دلار در داخل و 545 میلیون دلار در سطح بین‌المللی فروش داشت. فیلم Inside Out 2 اکنون در صدر باکس آفیس سال قرار دارد و فقط هفتۀ سوم اکران خود را پشت سر می‌گذارد. در هشت روز اول اکران، این فیلم پرفروش‌ترین فیلم داخلی سال 2024 شد و هنوز جای رشد دارد. برای عبور از این نقطۀ عطف، باید فیلم Dune: Part Two را شکست دهد، که قبل از پایان اکران خود 282.1 میلیون دلار به دست آورد. در خارج از کشور نیز به همان اندازه موفق بود و نسبت به نسخۀ اول بهتر عمل کرد.

همچنین این دنباله بهترین آخر هفتۀ افتتاحیۀ سال 2024 را با فروش داخلی 155 میلیون دلاری و فروش بین‌المللی 140 میلیون دلاری کسب کرد. بهترین پخش آخر هفتۀ دوم و اجرای آخر هفتۀ دوم را نیز بیشتر از هر فیلم انیمیشنی در تاریخ کسب کرد. پس از یک سال کُند باکس آفیس، این یک مجموع باورنکردنی است که ثابت می‌کند در نهایت شرایط باکس آفیس در چه حد شکوفا می‌شود. این موفقیت فیلم در هفتۀ آینده خود را نشان می‌دهد، چرا که در مقابل Despicable Me 4 قرار می‌گیرد که باید رقابت بزرگی را ارائه دهد.

با چنین عملکرد باورنکردنی، احتمال ساخت فیلم Inside Out 3 به طور فزاینده‌ای وجود دارد، چرا که موفقیت پیکسار هر هفته که می‌گذرد بیشتر مشخص می‌شود. Inside Out 2 اولین فیلمی است که پس از اعتصابات به مرز یک میلیارد دلار رسید و نشانۀ دیگری از بهبود گیشه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.