محبوب‌ترین بازی‌های Steam Deck معرفی شد

Valve محبوب ترین بازی‌های Steam Deck را معرفی کرد!

شرکت Valve امروز صفحۀ جدید Steam Charts را بروز کرد، که در آن محبوب‌ترین بازی‌های انجام شده در Steam Deck را نشان می‌داد.

به‌ گزارش تک‌ناک، این لیست به صورت روزانه بروز می‌شود و نشان می‌دهد که چه عناوینی در کنسول دستی این شرکت محبوب هستند.

این فهرست به عنوان یک روش کشف جدید عمل می‌کند تا افراد بدانند چه بازی را بر روی کنسول دستی Valve خود بازی کنند. همان‌گونه که این شرکت اشاره کرده است، یک بازی Steam که بر روی رایانۀ شخصی دسکتاپ عالی اجرا می‌شود، ممکن است تجربۀ مشابهی را در Steam Deck ارائه ندهد.

همچنین شرکت Valve در یک پست بعدی به اطلاعیۀ اولیۀ خود در X اضافه کرد، که داده‌های لیست 100 بازی برتر روزانۀ انجام شده از پنجرۀ زمانی آمار هفتۀ گذشته گرفته شده است.

با وجود این، لارنس یانگ از Valve به The Verge می‌گوید که این لیست فقط بر اساس تعداد بازیکنان در هر بازی نیست، بلکه با توجه به این است که آیا این بازی در میان بازی‌های پرمخاطب برای هر دارندۀ Steam Deck می‌باشد، که Valve به عنوان معیاری برای سنجش، از اینکه چه میزان «علاقه» به یک بازی وجود دارد، استفاده می‌کند. او توضیح داد:

«معیاری که ما برای تعیین بازی‌های برتر استفاده می‌کنیم، ترکیبی از کاربران منحصر به فرد و علاقه است. Hades 2 تنها یک ماه است که منتشر شده است، امّا بسیاری از بازیکنان Steam Deck آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های خود در کل سال معرفی کرده‌اند، که در رتبه‌بندی ارتقا یافته است.»

نمودار جدید شامل قیمت‌ها و تبلیغات فعلی برای 100 عنوان برتر است، این لیست هر روز تغییر می‌کند و روزانه بروز می‌شود. این لیست به صورت پیش فرض برای هفتۀ گذشته می‌باشد، امّا گیمرها می‌توانند 100 بازی برتر Steam Deck را در ماه یا سال گذشته مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.