گلکسی Z Flip 6 سامسونگ دنیای گوشی های تاشو را متحول می کند

گلکسی Z Flip 6

سامسونگ در نظر دارد گلکسی Z Flip 6 را با صفحه‌نمایش UTG به ضخامت 50 میکرون برای کاهش چین‌خوردگی و بهبود دوام عرضه کند و تحولی بزرگ را در عرصه گوشی های تاشو رقم بزند.

به گزارش تکناک، در زمینه گوشی‌های تاشو، برندهای چینی هر ساله با به‌روزرسانی سخت‌افزار و ارائه قابلیت‌های پیشرفته، پیشتاز هستند. به نظر می‌رسد سامسونگ در بهبود مجموعه قابلیت‌های نمایشگرهای خود با احتیاط عمل می‌کند. کاربران مدت‌ها است که خواستار کاهش چین‌خوردگی صفحه نمایش هستند و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان احتمالا از برنامه‌های فعلی این شرکت راضی هستند.

سامسونگ قصد دارد برای عقب نماندن از رقبا، چین‌خوردگی صفحه نمایش را در گلکسی زد فلیپ ۶ کاهش دهد.

به نظر می‌رسد سامسونگ برای رقابت با برندهای چینی که در زمینه کاهش چین‌خوردگی صفحه نمایش و روشنایی، ارزش بسیار بیشتری برای گوشی‌های تاشو ارائه می‌دهند، آماده است. طبق گزارش The Elec، سامسونگ قصد دارد از شیشه فوق نازک (UTG) ضخیم‌تری برای نمایشگر تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ استفاده کند که می‌تواند به حذف فرورفتگی‌ها کمک کند. ضخامت شیشه گلکسی زد فلیپ ۵ فعلی ۳۰ میکرون است و همین امر می‌تواند دلیل شکایت‌های زیاد کاربران باشد.

سامسونگ احتمالاً قصد دارد از UTG با ضخامت ۵۰ میکرون برای زد فلیپ ۶ استفاده کند که به طور چشمگیری دوام نمایشگر را بهبود می‌بخشد و همچنین به هدف خود برای کاهش چین‌خوردگی صفحه نمایش دست می‌یابد.سامسونگ قصد دارد چین‌خوردگی صفحه‌نمایش گلکسی Z Flip 6 را کاهش دهد تا با رقبا همگام شود.

با توجه به اینکه دستگاه‌های تاشو نسبتا جدید هستند و اجزای متحرک زیادی دارند، دوام بیشتر می‌تواند یک بهبود عمده باشد. به غیر از انتخاب شیشه بسیار نازک ضخیم‌تر، سامسونگ قصد دارد از همان لولاهای آبی برای گلکسی Z Flip 6 همانند مدل قبلی استفاده کند. با این حال، شرکت ممکن است از مکانیزم لولای جدید و نمایشگر UTG ارتقا یافته برای Z Flip 7 یا نسخه‌های بعدی استفاده کند.

یک مزیت عمده دیگر این است که ساختار بهبود یافته UTG می‌تواند به باریک‌تر شدن حاشیه‌های صفحه‌نمایش کمک کند و در عین حال چین‌خوردگی را اصلاح کند. از نظر عملکرد، سامسونگ احتمالا از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 برای گلکسی Z Flip 6 استفاده کند که باتری بزرگ‌تری نسبت به نسخه کنونی و دوربین اصلی بهبود یافته‌ای خواهد داشت.

شاید سامسونگ در زمینه گوشی‌های تاشو کند عمل کند، اما اپل در قبال این فناوری جدید رویکردی بسیار محتاطانه دارد. گزارش‌ها تلاش سامسونگ برای متقاعد کردن اپل در مورد دوام نمایشگر تاشو را آشکار می‌کند، اما تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که این دو شرکت توافقنامه‌ای را امضا کرده‌اند که بر اساس آن سامسونگ قطعات نمایشگر را برای دستگاه تاشوی آینده اپل ارائه خواهد کرد. فارغ از صحت این موضوع یا عدم صحت آن، امیدواریم سامسونگ و اپل بتوانند با شرکت‌های چینی در دنیای گوشی‌های تاشو رقابت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.