گوگل بارد را به Gemini pro مجهز می کند

اخیراً تصویری در ردیت منتشر شده است که چندین به‌روزرسانی بزرگ برای چت‌بات بارد و مدل زبانی آن، یعنی Gemini Pro را نشان می‌دهد. این تغییرات اول فوریه منتشر شوند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در ماه دسامبر اعلام کرد که جدیدترین مدل پایه‌اش، یعنی Gemini Pro، برای توسعه‌دهندگان اندروید دردسترس است.

یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز Gemini Pro، قابلیت تولید تصاویر با استفاده از بارد است. کاربران می‌توانند به‌سادگی چند کلمه را وارد و تصاویر منحصر‌به‌فردی متناسب با تخیلاتشان ایجاد کنند. این ویژگی درحال‌حاضر برای درخواست‌ها به زبان انگلیسی دردسترس است و زبان‌های دیگر به‌مرور به آن اضافه خواهند شد.

به‌روزرسانی مهم دیگر، گسترش بارد با Gemini Pro برای زبان‌های بیشتر است. این ارتقا به کاربران در درک بهتر، خلاصه‌نویسی، استدلال، ایده‌پردازی، نوشتار و برنامه‌ریزی کمک می‌کند. گوگل با گسترش ویژگی‌های جدید می‌خواهد بارد را به ابزاری قدرتمند‌تر برای کاربران تبدیل کند تا بتوانند برای ایجاد محتوا و تعامل و همکاری از آن استفاده کنند.

گوگل همچنین ویژگی بررسی مجدد را برای زبان‌های بیشتری در بارد عرضه می‌کند تا کاربران بتوانند پاسخ‌های بارد را ارزیابی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.