بهترین گوشی‌ های اندرویدی ارزان قیمت سامسونگ

جستجو برای بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت اغلب به دلیل وجود تولیدکنندگان بسیار برای انتخاب از میان آنها می تواند طاقت‌فرسا باشد.

به گزارش تکناک، دستگاه‌های ارزان‌ اغلب ویژگی‌های یکسانی ندارند. لذا بودجه‌ در نظر گرفته شده باید شامل مشخصات و عملکرد و همچنین ارائه پشتیبانی نرم افزاری مناسب شود.

این ویژگی‌ها اغلب در دستگاه های برخی تولید کنندگان وجود ندارد. اما سامسونگ شرکتی است که در ساخت گوشی های ارزان قیمت بهتر عمل می‌کند. برخی از پرفروش ترین دستگاه ها در سراسر جهان از میان گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ هستند. در صورت تمایل به خرید گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت با کمتر از 500 دلار سامسونگ بهترین گزینه است.

لیست بهترین گوشی های اندرویدی آگوست 2023

با افزایش قیمت دستگاه‌های رده‌بالا در طول سال‌ها، تلاش‌های آگاهانه‌ای از سوی تولیدکنندگان برای ارائه تلفن‌های ارزان‌تر با توانمندی بیشتر صورت گرفته است. بسیاری از فناوری‌های محدود به دستگاه‌های میان‌رده، از آن زمان در ارزان‌ترین تلفن‌ها نیز ارائه شده‌اند. ویژگی‌هایی مانند اتصال 5G، دوربین‌های فوق عریض، چهار سال به‌روزرسانی امنیتی و موارد دیگر اکنون در دستگاه‌های سطح پایه نیز ارائه می‌شوند.

بسیاری از بهترین گوشی های مقرون به صرفه کمتر از 500 دلار قیمت دارند. سامسونگ به عنوان فروشنده جهانی گوشی‌های هوشمند اندرویدی، بهترین گزینه‌ها را ارائه می دهد. این شرکت می‌خواهد با عرضه دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه خود بهترین کارایی را با هزینه پایین ارائه دهد و مشتریان از بیشترین سود را از خرید خود داشته باشند.

جدیدترین گوشی سامسونگ: گلکسی A53 5G

کل سری گلکسی A5x در بین مشتریان مایل به گوشی‌های اندرویدی ارزان، بسیار محبوب بوده است. این دستگاه ها مشخصات عالی با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهند. این ویژگی مشابه در گلکسی A53 5G، آخرین نسخه افزوده به این سری موفق نیز وجود دارد.

گلکسی A53 5G با شروع از 449 دلار، ویژگی‌های زیادی ارائه می‌دهد. این محصول دارای طراحی ظریف، ظاهری تمیز و مدرن است. صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED Infinity-O آن با ریفرش ریت 120 هرتز برای اسکرول فوق العاده روان است.

این دستگاه از آخرین چیپست Exynos 1280 سامسونگ برای دستگاه های میان رده بهره‌مند است. از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. پردازنده جدید مجهز به 5G آن با عملکرد بهینه همراه است. این پردازنده تجربه بازی بهتر از همیشه ارائه می‌دهد. و به تنهایی یکی از بزرگترین نقاط مثبت فروش این دستگاه است.

تنظیمات دوربین آن شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS همراه با سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، عمق 5 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی با عملکرد مناسب می‌شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی موجود در آن برای استفاده کامل یک روز کافی است. و از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A53 5G با دلایل قانع کننده‌ای در صدر لیست بهترین گوشی های ارزان قیمت سال 2023 قرار دارد. علاوه بر این مشخصات، چهار سال ضمانت ارتقاء سیستم عامل اندروید را نیز ارائه می دهد و با هیچ دستگاه دیگر هم‌رده قیمتی خود قابل مقایسه نیست.

دلایل خرید: طراحی زیبا، ریفرش ریت 120 هرتز، عملکرد مناسب و چهار سال ارتقاء سیستم عامل اندروید.

چه کسانی باید بخرند: مشتریان خواهان یک دستگاه میان رده ممتاز، بدون صرف هزینه زیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.