بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای شروع 2023

پیش‌بینی دقیق بهترین اپلیکیشن های موبایلی سال 2023 سخت است، اما می‌توان بر اساس گرایش‌های فعلی و دسته‌بندی‌های محبوب موجود برخی از آنها را حدس زد.

به گزارش تکناک ،در ادامه می توانید گزیده ای از بهترین اپلیکیشن های موبایلی را برای استفاده در سال 2023 مشاهده کنید.

برنامه های سلامت و تندرستی

با همه‌گیری مداوم و تمرکز فزاینده بر سلامت و تندرستی، احتمالا تقاضا برای برنامه‌های کاربردی موبایلی (smartphone : handheld mobile telephone/computer) نظارت بر تناسب اندام، تغذیه و سلامت روان، بالا خواهد بود. بدین منظور باید به دنبال برنامه‌هایی بود که برنامه‌های تمرینی شخصی، ایده‌های دستور العمل تغذیه سالم و ابزارهایی برای مدیریت استرس و اضطراب ارائه می‌دهند.

بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای شروع 2023

بهترین برنامه های سلامت و تندرستی موبایلی: Headspace، Clue، Exhale.

برنامه های مالی شخصی

بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای شروع 2023

مدیریت مالی می تواند یک کار پیچیده و زمان بر باشد. اما اپلیکیشن‌های موبایلی مالی شخصی به کاربران در آگاهی از امور مالی خود و تصمیمات مالی آگاهانه کمک می‌کند. برنامه های ارائه دهنده ویژگی هایی مانند ابزار بودجه‌بندی، مشاوره سرمایه گذاری و نظارت بر امتیاز اعتباری کابردی هستند.

بهترین برنامه های مالی شخصی: Mint، You Need a Budget، Personal Capital

رویداد مجازی و برنامه های شبکه

بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای شروع 2023

با افزایش روزانه تعداد افراد دور کار، رویدادهای حضوری کم‌رنگ‌تر شده‌اند. برنامه‌های رویداد مجازی و شبکه احتمالاً در سال 2023 محبوب‌تر نیز خواهند شد. این برنامه‌ها موبایلی به کاربران در برقراری ارتباط با دیگر افراد حوزه فعالیت خود، شرکت در کنفرانس های مجازی و نمایشگاه های تجاری و یافتن فرصت های شغلی جدید کمک می‌کند.

بهترین برنامه موبایلی رویداد مجازی و شبکه: b2match، Whova، Eventleaf

برنامه های آموزشی و زبان آموزی

با ارتقا آموزش مدارس و دانشگاه‌ها به یادگیری آنلاین، احتمالا برنامه‌های آموزشی و یادگیری زبان در سال 2023 محبوبیت بیشتری خواهند داشت. برنامه‌هایی موبایلی که درس‌های تعاملی، یادگیری‌های شخصی‌سازی شده و ابزارهایی برای ترجمه و یادگیری زبان ارائه می‌دهند، بسیار به کار می‌آیند.

بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای شروع 2023

بهترین برنامه های موبایلی آموزشی و یادگیری زبان: Duolingo، Babbel، Drops

برنامه های سفارش آنلاین غذا و خرید مواد غذایی

بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای شروع 2023

همه‌گیری منجر به افزایش استفاده از سفارش آنلاین غذا و مواد غذایی شده است و احتمالاً در سال 2023 نیز ادامه خواهد داشت.

بهترین برنامه های موبایلی تحویل غذا و خرید مواد غذایی: Ibotta، Instacart، Mealime

برنامه های طراحی داخلی و دکوراسیون

از آنجایی که افراد بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند، احتمال قریب به یقین برنامه های طراحی داخلی و دکوراسیون امسال محبوب تر نیز خواهند شد. این برنامه موبایلی به کاربران در طراحی و تزئین خانه های خود، ایجاد نقشه ها و الهام برای پروژه های بازسازی کمک می‌کند.

بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای شروع 2023

بهترین برنامه موبایلی طراحی خانه و داخلی: SketchUp، Floorplanner، SmartDraw

برنامه های سفر و ماجراجویی

با کاهش محدودیت‌ سفرهای بین‌المللی در سال 2023، برنامه‌های سفر و ماجراجویی با افزایش محبوبیت روبرو خواهند شد. بنابراین، برنامه‌هایی با مقاصد الهام‌بخش، به کاربران برای برنامه‌ریزی و رزرو سفرهای خود و ارائه ابزارهایی برای ردیابی و به اشتراک گذاری ماجراهای بسیار کاربردی خواهند بود.

بهترین برنامه موبایلی سفر و ماجراجویی: Kayak، Hopper، PackPoint

رسانه های اجتماعی

برنامه های رسانه های اجتماعی با انتشار ویژگی ها و به روز رسانی های جدید، نیز در سال 2023 محبوب باقی خواهند ماند. در این زمینه، به دنبال برنامه های ارائه دهنده طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند امکان ارتباط با دوستان و خانواده، اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها و کشف محتوای جدید باشید.

بهترین برنامه های موبایلی رسانه های اجتماعی: فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک

بازی ها

بازی‌های موبایل با توجه به انتشار مداوم نسخه‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید، همچنان در سال 2023 محبوب خواهند بود. بازی‌های اکشن، پازل و استراتژی با حالت های چند نفره و ویژگی های اجتماعی تجربه خوبی برای کاربر به ارمغان می‌آورند.

بهترین بازی های موبایلی : Call of Duty: Mobile، Among Us، Raid: Shadow Legends

برنامه های مربوط به سازماندهی و کارایی

با افزایش تعداد افراد دور کار در سال 2023، برنامه های بهره وری و سازمانی به احتمال زیاد تقاضای بالایی خواهند داشت. این برنامه‌ها باید ویژگی هایی مانند مدیریت کار، سازماندهی تقویم و ابزارهایی برای همکاری با دیگران ارائه دهند.

بهترین برنامه های موبایلی بهره وری و سازمان: ClickUp، Google Calendar، Any.do

نتیجه

بهترین برنامه های موبایلی سال 2023 ، برنامه‌های مطابق با نیازها و علایق کاربران در دسته بندی های مختلف از جمله بهداشت، امور مالی شخصی، رویدادهای مجازی و شبکه، آموزش و یادگیری زبان، به علاوه سفارش آنلاین غذا و مواد غذایی، دکوراسیون و طراحی داخلی، سفر و ماجراجویی، رسانه های اجتماعی، بازی و سازماندهی خواهند بود. بنابراین، این برنامه ها احتمالاً طیف گسترده ای از ویژگی ها و عملکردها را ارائه می دهند و برای کمک به کاربران در ارتباط، اطلاع‌رسانی و سازماندهی در سال جدید تنظیم می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.