پینترست با معرفی ویژگی ریمیکس، امکان ساختن کلاژهای جدید از روی کلاژهای موجود را فراهم کرده است. این ویژگی به محبوبیت کلاژها در پینترست کمک میکند.
بهگزارش تکناک، پینترست سال گذشته با معرفی کلاژها، فرمت جذابی ایجاد کرد که به کاربران امکان میدهد تا تصاویر را برای ایجاد محتوای جدید ترکیب کنند. حالا این شبکهی اجتماعی با معرفی ویژگی ریمیکس، بستری را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند با الهام از آثار یکدیگر، کلاژهای جدید و خلاقانهای خلق کنند.
ویژگی مذکور نهتنها به اشتراکگذاری ایدهها کمک میکند؛ بلکه به رشد و تعامل بیشتر در جامعهی Pinterest منجر میشود. ناگفته نماند که اگر به مشارکت در این فرایند تمایلی ندارید، ریمیکسکردن کلاژهای خود را میتوانید بهراحتی غیرفعال کنید.
برای ساخت کلاژ جدید و جذاب، کافی است روی گزینهی «Remix a collage card» کلیک کنید. با این کار میتوانید هر کلاژی که در پینترست میبینید، به سبک خودتان تغییر دهید. درنهایت، نام شما و سازندهی اصلی کلاژ روی اثر نهایی درج خواهد شد.
بهنقل از تککرانچ، بهغیر از ویژگی ریمیکس، این شبکهی اجتماعی دانلود و اشتراکگذاری کلاژها در قالب ویدئو با سبکهای مختلف مانند Regular Video ،Timelapse ،Unscramble ،Ink و Analog را برای کاربران آسانتر میکند. این یعنی سازندگان میتوانند بهطور بالقوه از پینترست بهعنوان ابزار جدید ایجاد ویدئو کوتاه استفاده کنند.
علاوهبراین، امکان دانلود کلاژ در قالب تصویر فراهم شده است. Pinterest در برنامههای آتی خود، قابلیت اشتراکگذاری مستقیم کلاژها در سایر پلتفرمهای اجتماعی را نیز اضافه خواهد کرد.
پینترست اعلام کرد که از ابتدای سال، شاهد افزایش ۴۱۸ درصدی تعداد کلاژها در زمینههای نظیر Planning Outfits و Building Beauty Routines و Dreaming up Dorm Rooms بوده است. این شرکت بر غنیسازی ویژگیهای کلاژها تمرکز دارد؛ چراکه آنها اکنون فرمت جذابتری از پینهای سنتی هستند.
این شرکت با هدف کسب درآمد از این قابلیت جدید، به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا با استفاده از تصاویر محصولاتشان، کلاژهای تبلیغاتی جذاب ایجاد کنند. در گزارش درآمدهای سهماههی دوم سال ۲۰۲۴، پینترست اعلام کرد که برندهای مطرحی مانند نایکی و جان لوئیس و بامبل از این ویژگی برای تبلیغات محصولات خود استفاده کردهاند.
نسل Z با بیش از ۷۲ درصد سهم در کاربران فعال ماهانه، اصلیترین محرک تعاملات در پلتفرم Pinterest بهشمار میرود و تعداد کاربران جهانی آن را به بیش از ۵۲۲ میلیون نفر رسانده است.