شیائومی ۱۴ با صفحه نمایش استثنایی عرضه می شود

گزارش‌هایی در مورد شیائومی 14 منتشر شده که نشان می دهد این دستگاه برتری های چشمگیری در زمینه صفحه نمایش نسبت به تمام گوشی های موجود خواهد داشت.

به گزارش تکناک، شرکت شیائومی سری جدید گوشی‌ های خود به نام شیائومی 13 را در ماه دسامبر و گوشی های 13و 13 پرو شیائومی را در روزهای اخیر به بازار عرضه کرد.علاوه براین، گزارش‌هایی مبنی بر ارائه شیائومی 13 اولترا به بازار درماه های آینده نیز وجود دارد.

با این حال، خبرهایی از عرضه گوشی 14 شیائومی منتشر شده است و طبق گفته وبلاگ‌نویس محبوب فناوری با نام کاربری @iceuniverse، صفحه نمایش شیائومی 14 نسبت به آیفون، باریک‌تر است و تامین نمایشگر آن بر عهده Huaxing Optoelectronics خواهد بود.

 

 صفحه نمایش شیائومی ۱۴ با لبه‌های فوق العاده باریک

Huaxing توانسته است به یک صفحه نمایش باریک با حاشیه فوق‌العاده اندازه یک میلی‌متر دست پیدا کند. حاشیه پایینی آن حدود 23 درصد کاهش یافته و از اندازه حاشیه پایینی تلفن‌های همراه استاندارد بازار (1.45 میلی‌متر) کمتر است. با این ضخامت کم، سطح نمایشگر بیشتر و نسبت بهتری بین صفحه نمایشگر و بدنه دستگاه به وجود می آید که باعث ایجاد احساس بهتری برای کاربران خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از این است که Huaxing در حال بهبود و اصلاح روش مسیریابی مدار اولیه حاشیه پایین صفحه نمایش است تا بتواند صفحه نمایش با نسبت بیشتر از 100٪ تولید کند. همچنین، Huaxing ساختار مدار جدیدی را برای محدود کردن مرزهای حاشیه پایین تنظیم کرده است.

این تنظیمات در تلفن‌های همراه با فرم‌های مختلف قابل اجرا است و به داخل صفحه نمایش منتقل می‌شود. به همین دلیل، فضای سیم‌کشی پراکنده مورد نیاز برای حاشیه پایین صفحه نمایش کاهش می‌یابد. همچنین، CSOT یک قاب بسیار کوچک و یک CG منحنی 2.5 بعدی برای تقویت جلوه زیبایی صفحه نمایش و تجربه بهتر کاربر طراحی کرده است.

با وجود حاشیه 1 میلی متری صفحه نمایش Huaxing، مسأله مهمی که در تولید انبوه و آزمایشات پیچیده باید مد نظر قرار گیرد، تست‌های سقوط است. این مسأله باعث می‌شود که احتمال وجود حاشیه صفحه نمایش با اندازه کمی بیشتر از 1 میلی متر نیز وجود داشته باشد. صفحه نمایش با حاشیه بسیار باریک Huaxing، در اواخر سال با گوشی شیائومی 14 رونمایی خواهد شد که یک پرچمدار ممتاز با باریک ترین حاشیه در این صنعت خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.