اندروید استودیو جدیدترین بروزرسانی خود را با نام “دلفین” عرضه کرد

اندروید استودیو در یک تحول جدید، چهارمین بروز رسانی اصلی خود از سال 2021 که در آن ترتیب شماره ورژن ها بر اساس حروف اول برخی حیوانات بود را عرضه کرد.

اندروید استودیو در یک تحول جدید، چهارمین بروز رسانی اصلی خود از سال 2021 که در آن ترتیب شماره ورژن ها بر اساس حروف اول برخی حیوانات بود را عرضه کرد.

به گزارش تک ناک،. به این ترتیب نسخه D  اندروید استودیو  برگرفته از نام دلفین شامل مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها درزمینه گردش‌های کاری توسعه Wear OS (سیستم عامل گجت های پوشیدنی ) و Jetpack Compose (ابزار مدرن Android (open-source operating system for mobile devices created by Google) برای ایجاد رابط کاربری بومی) می شود.

با Android Studio Dolphin (2021.3.1) به‌روزرسانی IntelliJ 2021.3 ارائه می‌شود که شامل بتای پلتفرم توسعه از راه دور IntelliJ، اندازه فونت تمام برگه‌ها و پشتیبانی بیشتر از Markdown در میان موارد دیگر است. اگر از دستگاه‌های مجازی از طریق Gradle استفاده می‌کنید، این قابلیت نیز در این نسخه از اندروید استودیو بهبود یافته است تا به توسعه‌دهندگان اجازه دهد دستگاه‌های مجازی خود را برنامه‌ریزی و هماهنگ کنند تا بتوانند برای تست سفارش بگیرند.

اگر در گوشی های اندرویدی خود انیمیشن‌هایی با update Transition و Animated Visibility دارید، می‌توانید با جستجوگر پیش‌نمایش انیمیشن جدید Jetpack Compose در میان فریم‌های کلیدی یا کل جدول زمانی فریم ها حرکت کنید و اگر به طور منظم صفحه‌های پیش‌نمایش را با @preview ایجاد می‌کنید، اکنون می‌توانید یک کلاس حاشیه‌نویسی تعریف کنید که به‌طور خودکار آن پیش‌نمایش‌ها را بدون نیاز به چسباندن آن 8 کاراکتر همیشه ایجاد می‌کند. در نهایتLayout Inspector شامل یک شمارنده بازترکیب مفید برای مواقعی است که مشکوک هستید که رابط کاربری شما کمی سریع تر ریفرش می‌شود.


Wear OS 3 هنوز در راه است (علی رغم آنچه که می توانید از سامسونگ با ساعت های گلکسی خود دریافت کنید) ، بنابراین Android Studio هنوز هم نیازهای توسعه دهندگان را در اینجا برآورده می کند. این بار در این به روز رسانی ، ما یک دستیار جفت‌سازی داریم که به شما کمک می‌کند یک تلفن فیزیکی را با یک ساعت مجازی بدون ADB جفت کنید.


اگر از آن ساعت را شبیه‌سازی ‌کنید، نوار ابزار با اقدامات مناسب فرم مانند فشار دادن دکمه‌های کناری یا پوشش تمام صفحه کف دست به‌روزرسانی شده است و اگر برنامه‌ای با پیچیدگی‌های زیاد دارید، پیکربندی‌های “اجرایی/اشکال‌زدایی” جدیدی وجود دارد که می‌توانید قبل از انجام به روزرسانی ، آن‌ها را اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.