مرسدس تا 2 سال آینده  خودروی G کلاس الکتریکی عرضه  می‌کند

رئیس هیئت مدیره مرسدس امروز در یک میزگرد رسانه ای اظهار داشت که یک خودروی G کلاس الکتریکی تا اواخر سال 2024 عرضه می شود. 

رئیس هیئت مدیره مرسدس امروز در یک میزگرد رسانه ای اظهار داشت که یک خودروی G کلاس الکتریکی تا اواخر سال 2024 عرضه می شود. 

به گزارش تک ناک، از توضیحات کالنیوس اینگونه می توان برداشت کرد که رانندگی با این خودرو هیجان انگیز خواهد بود.

این شرکت نسخه الکتریکی بدون آلایندگی این شاسی بلند را در سال 2019 معرفی  کرد. پاییز گذشته، کالنیوس نمونه اولیه ای از این خودروی الکتریکی مرسدس بنز را  به  محل آزمایش مرسدس در گراتس، اتریش فرستاد . جایی که این شرکت معمولاً نسخه احتراق داخلی G-Class را ارزیابی می کند.

 او ظاهراً از نتیجه این آزمایش راضی بوده است. کالنیوس به خبرنگاران گفت: «از این به بعد، طبیعت گردی با خودروی الکتریکی امکان پذیر است.

خودروی G کلاس الکتریکی

هنگامی که در ابتدا در مورد زمان بندی از او پرسیده شد، کالنیوس ابتدا اظهار داشت که آفرود برقی “به زودی به سالن سینما نزدیک شما خواهد آمد.” این ممکن است به سادگی یک شکل گفتار باشد، اما اگر G Wagen برقی اولین بار در یک فیلم اکشن یا جاسوسی ظاهر شود، تعجب نخواهیم کرد.

این تغییر مسیر به سمت ساخت خودروی الکتریکی از چند سال پیش آغاز شده است، زمانی که سرنوشت G کلاس در هوا بود. کالنیوس در سخنرانی خود در سال 2019 گفت: “در گذشته بحث هایی وجود داشت که آیا ما باید این مدل را حذف کنیم یا خیر. 

همانطور که من اکنون اوضاع را می بینم، می توانم بگویم که آخرین مرسدس بنز ساخته شده احتراق داخلی یک کلاس G خواهد بود.

” مرسدس تا سال 2030 تمام برقی می شود، کنار گذاشتن موتور احتراق داخلی پیش نیازی برای بقای کلاس G است. ما هنوز نمی دانیم که آیا G از ساختار نامگذاری سایر مدل های الکتریکی مرسدس پیروی می کند، که احتمالاً آن را به EQG تبدیل می کند.

ساخت یک نسخه خودروی G کلاس الکتریکی مرسدس بنز برای این SUV ضروری بود . اولویت در طراحی نسخه الکتریکی این خودرو دوام  باتری در مسافت های طولانی بوده است. مرسدس قصد دارد تا سال 2030 خط تولید خودروهای تمام الکتریکی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.