لنز تله فوتو به گوشی شیائومی MIX FOLD 3 آمد

شیائومی با طراحی های نوآورانه و فناوری پیشرفته خود، در صنعت گوشی های هوشمند طوفان به پا کرده‌است. جدیدترین محصول مجموعه آن، شیائومی MIX Fold 3 با انتظار عرضه در سپتامبر 2023 خواهد بود.

به گزارش تکناک، این گوشی یک دستگاه تاشو با ویژگی‌های متمایز با رقبا است. به گفته وبلاگ نویس محبوب و قابل اعتماد Weibo ، @Digital Chat Station، در شیائومی MIX Fold 3  کاستی‌های MIX Fold 2 جبران خواهد شد. طبق ادعای وی این دستگاه با دوربین زیر صفحه نمایش عرضه خواهد شد. علاوه بر این، شامل لنز تله فوتو پریسکوپ 5 برابری و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود.

طراحی و نمایشگر

شیائومی MIX Fold 3 دارای یک صفحه نمایش OLED تاشو با اندازه 8.01 اینچ در حالت باز، وضوح صفحه نمایش 1860 × 2480 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. گوشی در حالت تا، از صفحه جلوی شیشه ای و پشتی پلاستیکی با محافظ گوریلا گلس 5 برخوردار است. این گوشی در رنگ های مشکی و سرامیکی با پشت سرامیکی و فریم آلومینیومی موجود است. طبق گزارش PhoneAqua، وزن گوشی در حالت تا 317 گرم و در حالت باز 262 گرم است.

قرارگیری دوربین جلو در زیر نمایشگر یکی از نکات مهم این دستگاه است. دستیابی به این فناوری آسان نیست زیرا دوربین برای خروجی مناسب نیاز به دریافت نور کافی دارد. و با توجه به صفحه نمایش شفاف آن، این کار دشوار است. به همین دلیل، دوربین زیر نمایشگر حتی با وجود برخورداری تعداد کمی از تلفن های همراه از آن، چندان محبوب نیست.

کارایی

انتظار می رود شیائومی MIX Fold 3 با سیستم عامل اندروید 11 و چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام عرضه شود. طبق اطلاعات موجود این گوشی تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. احتمالا این گوشی دارای باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود. همچنین انتظار می رود این دستگاه دارای دوربین پریسکوپ و درجه IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشد.

قیمت و تاریخ عرضه

انتظار می رود شیائومی MIX Fold 3 در سپتامبر 2023 با قیمتی حدود 2500 تا 2600 دلار عرضه شود. با این حال، منابع دیگری محدوده قیمت کمتری از 1500 تا 1600 دلار را عنوان کرده‌اند. قیمت واقعی گوشی نزدیک به تاریخ عرضه تایید خواهد شد.

شیائومیMIX FOLD 3  در مقایسه با گلکسی Z FOLD 3 سامسونگ

انتظار می رود شیائومی MIX Fold 3 با گلکسی Z FOLD 3 سامسونگ رقابت کند. طبق شایعات موجود، گوشی شیائومی دارای باتری بزرگتر، رم بیشتر و دوربین پریسکوپ خواهد بود، این موارد ویژگی هایی هستند که گوشی سامسونگ از آن بی بهره است. با این حال، گوشی سامسونگ دارای نام تجاری معتبرتر و سهم بازار بزرگتری است. مقایسه واقعی بین این دو گوشی پس از عرضه شیائومی MIX Fold 3 امکان پذیز است.

شیائومی MIX Fold 3 یک محصول هیجان انگیز در بازار گوشی های تاشو است. انتظار می‌رود این گوشی با طراحی نوآورانه و فناوری پیشرفته خود، با گلکسی Z FOLD 3 سامسونگ رقابت کند. عرضه این گوشی برای سپتامبر 2023 برنامه‌ریزی شده است و قیمت واقعی آن نزدیک به تاریخ عرضه تایید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.