متا بازی Horizon Worlds را در فرانسه و اسپانیا راه اندازی کرد

راه اندازی Horizion world توسط متا

متا در تلاش برای گسترش پلتفرم واقعیت مجاز ی اجتماعی خود ، بر اساس سه بازار ایالات متحده آمریکا ، کانادا و بریتانیا که قبلاً در دسترس بود امروز Horizon Worlds را در فرانسه و اسپانیا راه اندازی کرد.

به گزارش تک ناک، مارک زاکربرگ در یک پست فیس بوک، راه اندازی را با یک عکس غیرجذاب اعلام کرد و اشاره کرد که قصد دارد این پلتفرم را به کشورهای بیشتری گسترش دهد.

واقعیت مجازی متا Horizon world

متا سال گذشته Horizon Worlds را برای همه کاربران بالای 18 سال در ایالات متحده و کانادا راه‌اندازی کرد و در ژوئن آن را برای کاربران بریتانیا در دسترس قرار داد. در ماه آوریل، همچنین اعلام کرد که در حال کار بر روی یک نسخه وب است تا به مردم اجازه دهد بدون داشتن هدست VR، دنیای مجازی را تجربه کنند.
در چند ماه گذشته، این شرکت همچنین ویژگی‌های ایمنی مانند کنترل‌های چت صوتی و مرزهای شخصی 4 متری اطراف آواتارها را در پلتفرم Horizon Worlds اضافه کرده است.

این بازی تنها یکی از برنامه‌های اجتماعی واقعیت مجازی است که توسط متا ارائه شده است. ساخت یک متاورس متشکل از بسیاری از این جهان‌های واقعیت مجازی چشم انداز اصلی متا در آینده است. این شرکت پیش بینی کرده است که کاربران زمان بیشتری را با دوستان خود در این فضاهای مجازی صرف کنند و حتی برای کالاهای درون برنامه هزینه کنند. اما این شرکت هنوز با دستیابی به هر یک از این موارد بسیار فاصله دارد.
این شرکت از زمان تغییر نام تجاری خود از فیس بوک به متا، پول زیادی را برای ساخت متاورس در چند وقت اخیر سرمایه گذاری کرده است. این شرکت اولین کاهش درآمد سه ماهه خود را در سه ماهه دوم سال 2022 تجربه کرد، اما نسبت به بازدهی پیش بینی های خود صعودی بوده است. در ماه فوریه، متا گفت که اپلیکیشن Horizon World بیش از ۳۰۰ هزار کاربر ماهانه دارد.

زاکربرگ در جریان فراخوان درآمد سه ماهه برای سه ماهه دوم 2022 گفت: این یک مسئولیت بسیار پرهزینه در چند سال آینده خواهد بود. اما از آنجایی که متاورس در هر بخش از نحوه زندگی ما از پلتفرم‌های اجتماعی سرگرمی، کارگرفته تا تحصیل و تجارت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، مطمئن هستم که از اینکه نقش مهمی در ساختن آن داشته‌ایم خوشحال خواهیم شد.در ماه آوریل، زاکربرگ گفت که این شرکت 3 میلیارد دلار به دلیل ساخت متاورس از دست داده است، اما او امیدوار بود که همه این هزینه ها تا سال 2030 به نتیجه برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.