توییتر رسماً سرویس Blue for Business را معرفی کرده است، اشتراکی که به گفته بیانیه مطبوعاتی آن، برای شرکتهایی است که میخواهند برند خود را در توییتر تأیید و متمایز کنند.
به گزارش تکناک، این سرویس به شرکت ها اجازه میدهد تا حساب های اصلی خود را با حساب های کارمندان خود پیوند دهند تا بتوانند راحت تر نشان دهند که یک شخص برای آنها کار میکند.
شرکت توییتر در حال آزمایش این خدمات با “گروهی منتخب از مشاغل” از جمله کارمندان خود توییتر است. استر کرافورد، مدیر مدیریت محصول در توییتر، یک نشان پرنده کوچک در کنار علامت آبی خود دارد که او را به عنوان یک کارمند این شرکت تأیید میکند، همانطور که در این توییت او در حال اعلام “Blue for Business” میبینید. Craft Ventures، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر، به نظر میرسد که برخی از کارمندان را با استفاده از نشانی با لوگوی خود به عنوان زیرمجموعه علامت گذاری کرده است.
تاکنون، توییتر جزئیات زیادی در مورد این خدمات به اشتراک نگذاشته است. ما نمیدانیم هزینه سرویس Blue for Business چقدر خواهد بود، چه کسی واجد شرایط است، یا اینکه واقعاً چگونه میتوان تأیید کرد حسابی تحت کنترل یک تجارت است.
بیانیه مطبوعاتی این شرکت بیان میکند قصد دارد در سال آینده به کسب و کارهای بیشتری اجازه دهد مشترک شوند. توییتر هشدار میدهد که ویژگی های Blue for Business ممکن است در همه پلتفرم ها در دسترس نباشد و ممکن است به طور دوره ای تغییر کنند.
برخی از ویژگیها قبل از اعلام ظاهر شدند . ما قبل تر تصاویر نمایه مربع گوشه گرد و نشانهای وابسته را کشف کردهایم، که جلوتر و از روز دوشنبه ظاهر شدند.
هدف توییتر اینجا واضح است. این شرکت در تلاش است تا از طریق اشتراکها درآمد کسب کند و ایجاد چیزی که اساساً یک لایه سازمانی از خدمات Twitter Blue است میتواند به تحقق این هدف کمک کند. این شرکت نمونههایی از انواع موارد استفاده سرویس Blue for Business که انتظار دارد ببیند را فهرست بندی کرده است.
تیمهای ورزشی وابسته به ورزشکارانشان، لوگو در کنار اسم شخصیتهای فیلم، یا علامت کنار نام روزنامهنگاران که نشان میدهد واقعاً برای یک مرکز خاص کار میکنند. از جمله موارد استفاده در این ابزار جدید است.
توییتر همچنین رسماً شروع به انتشار یک نشان خاکستری جدید برای «حسابهای دولتی و چندجانبه» کرده است. ممکن است بتوانید آن را از همین حالا در حساب @WhiteHouse ببینید. این شرکت در اواخر نوامبر اعلام کرد که نشان های خاکستری را منتشر خواهد کرد.