انتظار میرود که Yahoo Search در هفتههای اول سال ۲۰۲۴، عرضه بخش هایی از موتور جستجوی بازطراحیشده خود را آغاز کند.
به گزارش تکناک Brian Provost، معاون ارشد و مدیرکل Yahoo Search، گفت این موتور جستجو با ویژگی های جدید در روزهای اولیه سال ۲۰۲۴ راهاندازی خواهد شد.
Brian Provost این مطلب را در بخش پرسش و پاسخ سخنرانی خود در رویداد Search Marketing Expo Next، بیان کرد.
این حرکت به عنوان تلاشی از سوی یاهو برای بازیابی جایگاه خود در بازار جستجو دیده میشود، جایی که در حال حاضر Google بخش عمدهای از سهم بازار جهانی موتورهای جستجو را در اختیار دارد. تا اکتبر ۲۰۲۳، Google اکثریت قاطعی از سهم بازار جهانی موتور جستجو را داراست، در حالی که Yahoo و سایر رقبا در پی آن قرار دارند.
علاوه بر این، Yahoo فعالانه برای این بازگشت آماده شده است، همانطور که از تلاشهایشان برای استخدام مدیر محصول اصلی برای پلتفرم جستجوی Yahoo برای رهبری این ابتکارات نشان میدهد.
این نشاندهنده رویکردی استراتژیک و متمرکز برای بازگشت مجدد و احتمالاً بازتعریف حضورشان در چشمانداز رقابتی بالای موتورهای جستجو است. انتظار میرود که ویژگیهای پایهای بیشتر، شاید یک تغییر ظاهر و بازطراحی از تیم جستجوی Yahoo در هفتههای اولیه سال ۲۰۲۴، شاید حتی تنها چند ماه دیگر، منتشر شوند. اما سپس ادامهی عرضه ویژگیهای پیشرفتهتر هوش مصنوعی و دیگر امکانات در آینده پیشبینی میشود.
بازگشت موتور جستجوی یاهو می تواند برای این شرکت یک فرصت مهم باشد. یاهو در گذشته یک بازیگر اصلی در صنعت موتورهای جستجو بود، اما در سال های اخیر به دلیل رقابت با گوگل و سایر موتورهای جستجو، از محبوبیت خود کاسته است. یک موتور جستجوی خصوصی و بدون تبلیغ می تواند به یاهو کمک کند تا دوباره جایگاه خود را در این صنعت به دست آورد.
سلام
اگه کسی که از گوگل و مرورگر کروم استفاده میکنه ی کوچولو مغز داشته باشه از داک داک گو و یا یاهو و بریو استفاده میکنه.
شما مطالب رو باید جوری مینوشتی که به خواننده بگی گوگل داره اطلاعات کاربر رو میفروشه.