دکمه‌ اسکن مجدد به‌زودی به Play Protect اضافه می‌شود

دکمه‌ اسکن مجدد به‌زودی به Play Protect اضافه می‌شود

دکمه‌ی اسکن مجدد در Play Protect به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به حذف برنامه‌هایی که در اسکن قبلی به‌عنوان برنامه‌ی مضر شناسایی شده‌اند، مجدداً اسکن دیگری انجام دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در حال کار روی افزودن دکمه‌ی اسکن مجدد به قابلیت Play Protect در پلی استور است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به حذف برنامه‌های مخربی که در اسکن قبلی شناسایی شده‌اند، باردیگر اسکن انجام دهند. درحال‌حاضر، این ویژگی در دست توسعه قرار دارد.

Play Protect در گوگل پلی استور به شما امکان می‌دهد تا دستگاهتان را برای یافتن برنامه‌های بالقوه مضر اسکن کنید. اگر Play Protect برنامه‌ای را شناسایی کند که خط‌مشی نرم‌افزارهای ناخواسته‌ی گوگل را نقض می‌کند، به شما هشدار و گزینه‌ای برای حذف آن را ارائه می‌دهد.

به‌نقل از اندروید اتوریتی، با‌توجه‌به عملکرد فعلی، Play Protect شما را مجبور می‌کند تا به‌محض شناسایی برنامه‌های مضر، آن‌ها را حذف کنید و تا زمانی‌که برنامه‌ی مخرب را از دستگاه خود حذف نکنید، به شما امکان اسکن مجدد را نمی‌دهد.

با دکمه‌ی اسکن مجدد، می‌توانید بدون نیاز به حذف برنامه‌های بالقوه مضر شناسایی‌شده در اسکن قبلی، اسکن دیگری اجرا کنید. این قابلیت به‌خصوص برای کسانی مفید خواهد بود که برنامه‌ها را از منابع شخص ثالث نصب می‌کنند؛ چرا‌که این برنامه‌ها اغلب به‌اشتباه به‌عنوان مضر برچسب‌گذاری می‌شوند.

همان‌طور‌که قبلاً گفته شد، دکمه‌ی اسکن مجدد در نسخه‌ی فعلی گوگل پلی استور موجود نیست و به‌احتمال زیاد درآینده ازطریق به‌روزرسانی دردسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram