اطلاعات بیشتری از سری شیائومی ۱۵ فاش شد

شیائومی ۱۵

اطلاعات فاش‌شده از گوشی‌های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو نشان می‌دهد که آن‌ها به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل ۴ و صفحه‌نمایش باکیفیت مجهز خواهند بود.

به‌گزاش تک‌ناک، به‌تازگی یکی از افشاگران معروف چینی به نام دیجیتال چت استیشن اطلاعات بیشتری از سری شیائومی ۱۵ فاش شده است. به‌گفته‌ی وی، گوشی‌های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو احتمالاً اولین گوشی‌های اندرویدی مجهز به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل ۴ خواهند بود.

همچنین، این افشاگر در پستی ادعا کرد که یکی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ به صفحه‌نمایش تخت 1.5K و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم عریض و حسگر‌اثر انگشت اولتراسونیک مجهز خواهد شد. دیجیتال چت استیشن گفت که این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم و بدنه‌ای سبک‌تر بهره خواهد برد.

رسانه‌ی اندروید اتوریتی می‌نویسد که اشاره به صفحه‌نمایش 1.5K نشان می‌دهد که احتمالاً با مدل استاندارد شیائومی ۱۵ طرف هستیم؛ چرا‌که گوشی‌های پرو شیائومی معمولاً از صفحه‌نمایش‌های +QHD استفاده می‌کنند. درضمن، تمام مدل‌های استاندارد این شرکت معمولاً صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۱.۵K یا FHD+ دارند.

علاوه‌براین، اشاره به دوربین اصلی با دیافراگم عریض این احتمال را مطرح می‌کند که شیائومی ۱۵ برخلاف شایعات قبلی، از قابلیت دیافراگم متغیر بهره‌مند نمی‌شود. این موضوع چندان هم عجیب نیست؛ زیرا دیافراگم متغیر معمولاً به مکانیزم پیچیده‌تری از دیافراگم ثابت نیاز دارد که همین امر موجب اشغال فضای بیشتر می‌شود. با‌توجه‌به اینکه احتمالاً در این مدل فضا محدودیت خواهد داشت، استفاده از دیافراگم ثابت منطقی به‌نظر می‌رسد.

شیائومی معمولاً پرچم‌داران جدید خود را ابتدا در ماه اکتبر در چین عرضه می‌کند و عرضه‌ی جهانی آن‌ها در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) سال بعد انجام می‌شود. بنابراین، ممکن است برای خرید نسخه‌ی جهانی شیائومی ۱۵ زمان زیادی را در انتظار سپری کنید. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد این گوشی بتواند در زمان عرضه‌ی نهایی، یکی از رقبای قدرتمند برای گلکسی S25 سامسونگ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.