آمار جالب پیامرسان های داخلی در نوروز 1402

به نظر می رسد ایده رایگان شدن خدمات پیامرسان های داخلی در ایام نوروز مورد استقبال مردم قرار گرفته و توانسته آماری جالب را رقم بزند.

به نظر می رسد ایده رایگان شدن خدمات پیامرسان های داخلی در ایام نوروز مورد استقبال مردم قرار گرفته و توانسته آماری جالب را رقم بزند.

به گزارش تکناک، طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میزان رضایتمندی کاربران در ایام نوروز از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام رسان داخلی به طور متوسط ۷۵ درصد بوده است.

عیسی زارع پور با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار کرد: امسال در ایام نوروز شاهد رشد میزان استفاده هموطنان از پیام رسان‌های داخلی بودیم.

وی افزود:  طبق آمار دریافتی از داشبوردهای مدیریتی، در این ایام روزانه بصورت متوسط حدود ۴.۸ میلیون تماس صوتی و تصویری مجموعا در بستر پیام رسان های داخلی روبیکا، بله، آیگپ و سروش پلاس انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین  بر اساس بازخورد دریافتی از کاربران، میزان رضایتمندی آنها از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیام رسان داخلی بله، سروش پلاس، آیگپ و روبیکا بصورت متوسط ۷۵ درصد بوده است.

پیش از این وزیر ارتباطات در روزهای پایانی اسفند ماه  از رایگان شدن ترافیک چهار پیام رسان داخلی و دو نرم افزار ارتباط تصویری از اول تا پایان فروردین ماه به منظور تسهیل ارتباطات مردم در آن ایام خبر داده بود که به نظر می رسد به خوبی از سوی مردم مورد اقبال واقع شده است.

البته طرح اتصال پیامرسان های داخلی نیز در دستور کار وزارت ارباطات قرار دارد که به نظر می رسد در صورت اجرایی شدن می تواند بستر مناسبی را برای مردم جهت استفاده از پیامرسان های داخلی ایجاد کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.