آیا امتیاز تست بنچمارک معیار خوبی برای خرید گوشی است؟

تست‌ بنچمارک یکی از بهترین راه‌ها برای اندازه‌گیری قدرت پردازش گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته می‌شوند و طیف وسیعی از برنامه‌های بنچمارک وجود دارد.

تست‌ بنچمارک یکی از بهترین راه‌ها برای اندازه‌گیری قدرت پردازش گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته می‌شوند و طیف وسیعی از برنامه‌های بنچمارک وجود دارد.

به گزارش تکناک، با این حال، یکی از مدیران گوگل اخیراً گفته که این شرکت با عدم برنده شدن در بنچمارک اخیر پیکسل “بسیار راحت” است و در عوض بر ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز می کند.
این ادعا ما را در مورد آنچه که خوانندگان در مورد تست های بنچمارک فکر می کنند متعجب کرد. آیا تست بنچمارک گوشی هوشمند برای شما مهم است؟ ما این سوال را در خبر خود و به عنوان یک مقاله جداگانه ارسال کردیم و در اینجا نحوه پاسخ شما آمده است
نتایج نظرسنجی
این یک نظرسنجی محبوب بود و تا به امروز بیش از 5600 رای به خود اختصاص داد. انتخاب برنده؟ خوب، معلوم شد که 50.86٪ از پاسخ دهندگان گفتند که واقعاً به تست بنچمارک اهمیت نمی دهند.
ما می‌توانیم منطق را در اینجا ببینیم، زیرا عملکرد دنیای واقعی در نهایت از همه چیز مهم تر است. از این گذشته، چه کسی اهمیت می دهد که یک گوشی پرچمدار در صدر جدول بنچمارک قرار گیرد، اگر واقعاً استفاده از آن خیلی راحت و روان نباشد؟ این امر همچنین به دلیل تقلب چندین برند تلفن هوشمند در بنچمارمک ها در طول سال ها قابل توجه است.
در همین حال، 40.81 درصد از خوانندگان نظرسنجی گفتند که تست های بنچمارک یکی از چندین فاکتوری است که برای گوشی های هوشمند در نظر می گیرند. در نهایت، تنها 8.33 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تست های بنچمارک مرجع اصلی آنها برای عملکرد است.

نظرات برگزیده برخی از مخاطبان در باره سوال نظرسنجی را باهم مرور می کنیم:

استنلی کوبریک: My 7 Pro برای من عالی کار می کند. همه گوشی‌های OnePLus که تا به حال استفاده کرده‌ام برای من عالی کار می‌کردند، از جمله N20 5G که با Pixel 7 Pro جایگزین شد. بنچمارک ها چیزی است که من هرگز حتی برای یک گوشی در نظر نگرفته ام! برای 99.9 درصد از کاربران تلفن همراه بی فایده است!
Reon: معیارها تقریباً بی فایده هستند. آنها حتی عملکرد پایدار یا روان بودن رابط کاربری تلفن را نشان نمی دهند

PL: بین گنجاندن SOC سفارشی و چارچوب‌های توسعه بهبودیافته، معیارهای پردازش در تلفن‌ها نامربوط شده‌اند. این یک بازمانده از گذشته است که بیشتر نرم افزارها بد طراحی می شدند و برای جبران توسعه بد نرم افزاری برنامه به یک پردازنده بزرگ و با قدرت نیاز داشتید. در این مرحله من بیشتر به معیارهای عملکرد دوربین، رادیو و باتری علاقه مند هستم.
Wizzy: این معیارهای احمقانه را فراموش کنید. روی عمر باتری کار کنید!

مارک کندریک: به نظر من بنچمارک ها چندان مرتبط نیستند. در حالی که دیدن امتیاز گوشی هایی با پردازنده های مشابه جالب است، اما تعیین نمی کند که کدام گوشی را بخرم. روانی دستگاه حین کارکردن در طول روز، مجموعه ویژگی ها و پشتیبانی های سیستم عامل و نرم افزار از اولویت های من برای خرید گوشی هستند.

AD_LB: اگر امتیاز تست‌ بنچمارک یگ گوشی واقعاً کم باشد، تقریباً همیشه به این معنی است که دستگاه سخت افزار کاملاً ضعیفی دارد. اما وقتی شبیه به دیگران است، فقط یک ویژگی خوب از چندین ویژگی قابل مقایسه محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.