شاید آیفون 15 پرو بدون دکمه‌های فیزیکی عرضه شود

مینگ چی کو تحلیلگر مدعی است که آیفون 15 پرو با دکمه‌های بدون تحرک و ثابت عرضه خواهد شد، اما این بار وی گفت زنجیره سازنده قطعه برای آیفون شناسایی شده‌اند.

به گزارش تکناک، در اکتبر 2022، کو گفت “دکمه صدا و دکمه پاور” نسخه های پرو آیفون 15 دیگر دکمه های فیزیکی نخواهند بود و مانند دکمه هوم آیفون SE 2 بدون فشار اما با بازخورد ویبره کار خواهند کرد.

اکنون او همان جزئیات را با اشاره به نظر‌سنجی‌ها به‌عنوان منبع تکرار کرده است. همچنین این منابع، برای اولین بار، به شرکت Cirrus Logic به عنوان تامین‌کننده اصلی این قطعات در نسل جدید آیفون اشاره می‌کنند.

به گفته کو، شرکت Cirrus Logic “تامین کننده انحصاری موتور ویبره کنترلر IC [Taptic Engine’s controller IC] اپل خواهد بود.”

پیش از این، کو پیروی سازندگان اندروید از این روند را پیش‌بینی کرده بود. این بار پیش‌بینی وی به‌طور کلی‌تر استفاده از آن در آینده در مدل‌های رده بالای خطوط تولید در صورت استقبال کاربران است.

دکمه های تنظیم صدا و پاور در لبه های شاسی آیفون قرار دارند و این شاسی موضوع شایعاتی در مورد طراحی های مجدد دیگر بوده است. طبق پیش بینی ها به نظر می‌رسد، سری آیفون 15 دارای طراحی لبه گرد خواهد بود و ممکن است به جای فولاد ضد زنگ فعلی و سنگین، از تیتانیوم ساخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.