آیپد و آیپدپرو بازطراحی شده اپل این هفته عرضه می‌شود

گورمن در خبرنامه هفتگی Power On خود گزارش داد که اپل برای اولین بار در حال برنامه‌ریزی برای عرضه آیپدپرو و خطوط پایه آی‌پد خود است.

با نزدیک شدن روزهای پایانی ماه اکتبر، طرفداران اپل به این فکر می کنند که این همه سخت افزار جدید شایعه شده چه زمانی عرضه می شود؟ مارک گورمن از بلومبرگ ادعا می کند که اولین نسخه ممکن است در عرض چند روز برسد.

به گزارش تکناک، گورمن در خبرنامه هفتگی Power On خود گزارش داد که اپل برای اولین بار در حال برنامه‌ریزی برای عرضه آیپدپرو و خطوط پایه آی‌پد خود است.

آیپدپرو شبیه مدل‌های فعلی خواهد بود که از سال 2018 تغییری نکرده‌اند، اما عملکرد بیشتری را با تراشه M2 به ارمغان می‌آورند.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه آی‌پد پرو جدید می‌تواند به شارژ بی‌سیم و MagSafe مجهز شود، اما انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش و سایر مشخصات ثابت باقی بماند، از جمله تفاوت‌های صفحه نمایش بین مدل‌های 11 اینچی و 12.9 اینچی، همانطور که در توییتی توسط راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایشگرتایید شده است.

ظاهراً آی‌پد نسل دهم با نمایشگر بزرگ‌تر 10.5 اینچی، لبه‌های مسطح و USB-C شاهد تغییرات بسیار بزرگ‌تری خواهد بود.

شایعات متناقضی در مورد چشمگیر بودن طراحی مجدد وجود دارد . ممکن است دکمه Home را به طور کلی از دست بدهد . گورمن فقط می گوید که مدل جدید “مهم ترین به روز رسانی این دستگاه ها در چند سال اخیر” خواهد بود.

کاملاً مشخص نیست که منظور گورمن از “روزها” چیست. احتمالاً این بدان معناست که دستگاه‌های جدید صبح سه‌شنبه یا چهارشنبه در وب‌سایت اپل ظاهر می‌شوند .

اپل به ندرت محصولات جدید را در روزهای دوشنبه منتشر می‌کند. اما آنها می توانند هفته آینده نیز وارد سایت شوند. گورمن می گوید که iPadOS 16.1 تا 24 اکتبر وارد بازار نمی شود، بنابراین حتی اگر آیپدها در این هفته به سایت اپل بیایند، احتمالا تا هفته بعد ارسال نخواهند شد.

طبق گزارش‌ها، اپل مجموعه‌ای از مک‌های جدید را برای عرضه در ماه جاری آماده کرده است، از جمله نوسازی M2 مک مینی و مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.