اتصال ماهواره ای موبایل خوب است اما بدون هزینه اضافی!

اتصال ماهواره ای موبایل

در بین اکثر افرادی که در این نظر سنجی شرکت کردند تا زمانی که مجبور به پرداخت هزینه اضافی نباشند از اتصال ماهواره ای موبایل استقبال می کنند.به نظر می‌رسد اتصال ماهواره‌ای جدیدترین ویژگی است که قرار است روی گوشی‌های هوشمند عرضه شود، اما نظرسنجی ها نشان می دهد افراد تا زمانی که مجبور به پرداخت هزینه اضافی نباشند از اتصال ماهواره ای تلقن همراه استقبال می کنند.

به گزارش تک ناک، اخیراً تی موبایل(T-Mobile) همکاری خود را با اسپیس ایکس اعلام کرده است، گوگل پشتیبانی از اندروید 14 اتصال ماهواره ای موبایل را تأیید کرده است و انتظار می‌رود اپل این قابلیت را  به زودی ارائه دهد. این فناوری می تواند تا حدودی تضمین کند که نقطه کور آنتن موبایل وجود نخواهد داشت.
اما آیا این هم یکی دیگر از ویژگی های بیش از حد تبلیغاتی است یا ارزش صبر کردن دارد؟ سایت Android Authority در یک نظرسنجی از خوانندگانش پرسیده است که آیا آنها به اتصال ماهواره‌ای روی تلفن‌های خود اهمیت می‌دهند یا خیر و این چیزی است که آنها پاسخ دادند.

بیش از 1900 رای در این نظرسنجی پس از ارسال آن در 2 سپتامبر به صندوق انداخته شد. و مشخص شد که محبوب ترین گزینه این بود: “من مشکلی ندارم، تا زمانی که هزینه اضافی پرداخت نکنم” با 52.76 درصد رای . به نظر می‌رسد بسیاری از پاسخ‌دهندگان به ویژگی پوشش ماهواره‌ای تلفن‌های خود مجذوب خود شده‌اند، اما نه در حدی که به‌طور خاص هزینه آن را بپردازند.

عدم تمایل به پرداخت هزینه مضاف بر هزینه های معمول به راحتی قابل درک است ، زیرا پوشش ماهواره‌ای برای تلفن‌ها در حال حاضر محدود به ارسال پیامک و خدمات اضطراری است. بیشتر مردم در مناطقی با پوشش تلفن همراه زندگی می‌کنند، بنابراین پرداخت هزینه اضافی برای خدمات بازگشتی منطقی نیست مگر اینکه زمان زیادی را در مناطق بدون پوشش تلفن همراه سپری کنید (مانند کوه‌ها، کویر، پارک‌های ملی و غیره).

در همین حال، 26.8 درصد از خوانندگان نظرسنجی گفتند کاربرد این عملکرد برایشان مهم است و واقعاً به آن نیاز دارند. احتمالاً، این پاسخ دهندگان در مناطقی بدون پوشش آنتن تلفن همراه زندگی می کنند یا دائماً به مناطقی با پوشش ضعیف در حال رفت و آمد هستند.

اتصال ماهواره ای موبایل

گزینه “نه، من از پوشش خود راضی هستم” با 13.82 درصد در جایگاه سوم است. در نهایت، 6.62 درصد از خوانندگان نظرسنجی به سادگی گفتند که نسبت به اتصال ماهواره ای موبایل بی تفاوت هستند. به عبارت دیگر در مقایسه با وضعیت فعلی پوشش ماهواره ای برای تلفن ها، ، اتصال سلولی در حال حاضر برای این کاربران به اندازه کافی خوب به نظر می رسد.

در پایان برخی کامنتهای شرکت کنندگان در این نظر سنجی را با هم مرور می کنیم تا بیشتر در جریان واکنش ها به این اتفاق قرار بگیریم.

  • در خانه پدر و مادرم ما مجبوریم تلفن ها را روی تقویت کننده آنتن بگذاریم تا فقط یک خط آنتن داشته باشیم. خیلی خوب است که بتوانیم روی داشتن پوشش در مواقع اضطراری حساب کنیم. در مرحله دوم، پوشش آنتن هنوز برای مکان‌هایی که زمان زیادی را سپری می‌کنم وجود ندارد، بنابراین برای آنجا نیز یک تغییر بزرگ است. من به عدم دسترسی به تلفن عادت کرده ام زیرا پوشش تلفن در اکثر مناطق روستایی وحشتناک است. من حتی در هنگام رانندگی در میشیگان یا کنتاکی حتی در بزرگراه ها نمی توانم تماس تلفنی داشته باشم. بعد وقتی به طبیعت می رویم هیچ وقت پوشش آنتن نداریم. سفر گذشته ما یک پنچری داشتیم و من مجبور شدم یک مایل راه بروم. تجربه ای ترسناک بود و من مجبور شدم همسر و فرزندانم را در ماشین رها کنم .
  • شاید برای یک نفر در 10 هزار کاربرمفید باشد
  • من به آن نیازی ندارم، اما وقتی والدینم در سراسر کشور سفر می‌کنند، داشتن آن اتصال ماهواره‌ای در زمانی که شبکه تلفن همراه قطع می‌شود بسیار کمک می‌کند.
  • کریستیانو آمون در سخنرانی اصلی خود در IFA 2022 با توجه به اتصال اسنپ دراگون به اتصال ماهواره‌ای اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.