احتمال شراکت Canon با یک سازنده گوشی موبایل

 اطلاعات جدیدی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که خبر از همکاری تولیدکننده دوربین عکاسی Canon با یکی از تولید کنندگان گوشی موبایل می دهد.

به گزارش تکناک، مدتی است که برخی تولید کنندگان گوشی موبایل برای جلب توجه بیشتر مشتریان، با برندهای دوربین های محبوب به همکاری پرداخته‌اند تا تجربه عکاسی و کیفیت تصویر تلفن‌های خود را بهبود ببخشند و اینگونه جذاب تر به نظر برسند.

چند نمونه که شاید بیشتر شناخته شده‌اند، شامل   Xiaomiو  Leica،   OnePlus/Oppoو  Hasselblad  و همچنین همکاری Zeiss با شرکت‌هایی مانند Nokia و Vivo می شود. اکنون، یکی از بزرگترین نام‌های دنیای دوربین یعنی Canon هم ممکن است به همراه دیگران به این کار اضافه شود.

یک افشاگر معتبر به نام Digital Chat Station این اطلاعات را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به  اشتراک گذاشته است. متأسفانه در این اطلاعات هیچ اشاره‌ای به اینکه کدام تولید کننده گوشی موبایل، قصد همکاری با Canon را دارد، نشده است. با این حال، با توجه به همکاری‌های که قبلا ذکر شده، ما می‌توانیم حدس بزنیم که کدام شرکت‌ها ممکن است با این تولید کننده دوربین همکاری کنند.

اولین چیزی که باید به آن اشاره کرد، این است که احتمال ورود شرکت‌هایی مانند سامسونگ یا گوگل به چنین توافقاتی بسیار کم است. این دو شرکت به تنهایی از قدرت کافی برخوردار هستند، بنابراین این مورد، منفعت چندانی برای آنها ندارد. احتمال همکاری  Canon با برندهای دیگر مانند Huawei،Honor، Realme و حتی Motorola بیشتر است.

هیچ کس نمی‌تواند صریحا بگوید که  از Canon چه می‌توان انتظار داشت. تجربه نشان داده است که میزان مشارکت شرکت تولید کننده دوربین در تولید نهایی محصول می‌تواند بسیار متفاوت باشد. این موضوع تا مشخص شدن سایر سخت‌افزارها تقریباً نامعلوم  باقی می ماند.

Canon به دلیل دانش و تخصص خود در زمینه رنگ‌شناسی، به طور گسترده شناخته شده است. بنابراین، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که شاهد استفاده از این تخصص در عمل باشیم. این موضوع مشابه بیشتر مشارکت‌های مرتبط در این حوزه است. اما واقعاً چیزی که به واقعیت شگفت‌انگیز خواهد بود، ارائه یک نوع سازگاری ویژه با دوربین‌های حرفه‌ای Canon است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.