اسکوتر الکترونیکی BMW رونمایی شد

شرکت BMW Motorrad و شرکت اتریشی متخصص در سفارشی سازی Vagabund Moto GmbH از اسکوتر برقی BMW CE 04 رونمایی کردند.

به گزارش تکناک، این اسکوتر برقی مفهومی بر اساس BMW CE 04 ساخته شده است و ظاهری چشم نواز، اسپرت و کاربردی دارد. این دستگاه طراحی جوان محور دارد، اما این شرکت می گوید که برای جمعیتی گسترده تر نیز جذاب خواهد بود.

اسکوتر الکترونیکی شیک و کاربردی BMW CE 04 طراحی کاربردی دارد و مجهز به یک موتور 42 اسب بخاری با باتری است که تا 80 مایل برد دارد.

کانسپت اسکوتر الکترونیکی BMW CE 04 دارای یک محفظه بالایی است که چهره خندانی را به این وسیله نقلیه ارائه می دهد همچنین به عنوان یک فضای ذخیره اضافی برای آن عمل می کند. این اسکوتر همچنین به عنوان تجهیزات جانبی دارای یک تخته موج سواری با سیستم حمل و نقل یکپارچه برای تفریحات آبی است. طرح مفهومیBMW CE 04 Vagabund Moto یک اسکوتر الکترونیکی شیک، چند منظوره و همه کاره برای سفرهای شهری است.

به گفته مدیرعامل و بنیانگذار Vagabund، طرح مفهومی جدید اسکوتر برقی با ویژگی های فردی و کاربردی تجهیز شده است. این طرح مفهومی مبتنی بر هم افزایی قوی بین عملکرد و زیبایی است و برای استفاده روزانه مناسب است.

طرح مفهومی اسکوتر الکترونیکی دارای رنگبندی جذاب است که ترکیبی از رنگ های سیاه، سفید، سبز و بژ برای ارائه ظاهری منحصر به فرد استفاده می کند. از نظر عملکرد، اسکوتر الکترونیکی می تواند در 2.6 ثانیه از صفر به 50 کیلومتر بر ساعت برسد در حالی که باتری را می توان تا 80 درصد در 65 دقیقه شارژ کرد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد مسیر تولید BMW CE 04 وجود ندارد. با این حال BMW Motorrad انتظار دارد در این مدل ویژگیهای کارایی، استفاده در اوقات فراغت و تناسب با خصوصیات فردی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.