افشای جزییات جدید از گوشی Edge 40 Pro موتورولا

احتمالا گوشی موتو Edge 40 Pro در سایر نقاط جهان معرفی خواهد شد و اولین گوشی موتورولا با تراشه Snapdragon 8  نسل ۲ خواهد بود.

موتورولا تمایل زیادی به تولید گوشی‌های اندرویدی مقرون به‌صرفه دارد و به ندرت توجه عموم را به خود جلب می‌کند. Moto X40 یکی از این دستگاه‌ها بود که در چین مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش تکناک، عرضه این گوشی در بازار بین المللی قریب الوقوع است و اکنون چند رندر از آن فاش شده‌است و ایده‌ای از ظاهر آن به مخاطبان می‌دهد.

احتمالا گوشی Moto X40 Pro با عنوان موتو Edge 40 Pro  در سایر نقاط جهان معرفی خواهد شد و اولین گوشی موتورولا با تراشه Snapdragon 8  نسل ۲ خواهد بود. اکنون، به لطف Evan Blass افشاگر در توییتر، طراحی احتمالی آن قابل مشاهده است.

طراحی آن بدون تغییر نسبت به X40 انحصاری چین، با نمایشگر شامل لبه‌های منحنی، آرایه دوربین سه‌گانه قرارگرفته در برآمدگی دوربین مربعی با عنوان “50MP” و حاشیه‌های بسیار نازک به نظر می‌رسد.

احتمالا، موتو Edge 40 Pro از صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ OLED برادر چینی خود با ریفرش ریت 165 هرتز روان، مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار و درگاه USB-C برخوردار خواهد بود.

digikala

در صورت ارائه آن در ابعاد مشابه، ابعاد گوشی 6.35 × 2.9 × 0.33 اینچ و وزن آن تنها 7.02 اونس خواهد بود. و باتری 4600 آمپر ساعتی مدت زمان مناسب برای استفاده را ارائه خواهد داد و شامل شارژ سریع سیمی 125 واتی استاندارد، همراه با پشتیبانی از شارژ بی سیم 15 وات و شارژ بی سیم معکوس خواهد شد.

احتمالا تنظیمات دوربین آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.9 با OIS، یک لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ماکرو 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی خواهد بود.

در سری محصولات موتورولا، Edge 40 Pro به عنوان جانشین Edge 30 Pro عرضه‌شده در سال 2022 به عنوان Edge+ در نظر گرفته می‌شود. کاربران منتظر عرضه این دستگاه در آینده نزدیک هستند، اما زمان آن هنوز مشخص نیست.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.