اندروید 13 با چند قابلیت جدید به ویندوز 11 می‌آید

گوگل متعهد شده است که اندروید 13 را با چند قابلیت جدید به زیرسیستم ویندوز 11 بیاورد.

گوگل متعهد شده است که اندروید 13 را با چند قابلیت جدید به زیرسیستم ویندوز 11 بیاورد.

به گزارش تک ناک، این شرکت همچنین دارای چندین ویژگی جدید برای انتشار است.زیرسیستم ویندوز برای اندروید ویژگی است که به ویندوز 11 امکان نصب و اجرای برنامه های اندروید را می دهد.

ویژگی های زیادی در مورد ویندوز 11 وجود دارد که جالب هستند، اما می توان گفت یکی از بهترین ویژگی ها توانایی آن در اجرای برنامه های اندروید است. در حالی که این تجربه به دلیل وابستگی آن به فروشگاه برنامه آمازون و نه Google Play تا حدودی محدود است، عرضه سیستم زیربنایی با ویژگی های جدید نوید ارتقای قابل توجهی را به کاربران این سیستم عامل می دهد.

در صفحه GitHub برای زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA)، مایکروسافت قبلاً آنچه را که در به‌روزرسانی‌های آینده برای ویندوز 11 (از طریق Windows Latest) انتظار می‌رود، بیان کرده است. طبق نقشه راه رسمی، مایکروسافت در حال حاضر به دنبال یکپارچه سازی اندروید 13 است. این شرکت قبلاً در تابستان به اندروید 12L ارتقا یافته است، بنابراین تعجب آور نیست که به دنبال نسخه بعدی باشد.

علاوه بر اندروید 13، به نظر می‌رسد که مایکروسافت در حال آماده‌سازی ویژگی انتقال فایل است که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها را بین ویندوز و کانتینر WSA که برنامه‌های اندروید را اجرا می‌کند، منتقل کنند. این یک ویژگی بسیار مهم وکاربردی برای کاربران می باشد.

ویژگی های اضافی عبارتند از حالت تصویر در تصویر، میانبرها و دسترسی به طور پیش فرض به شبکه محلی.

دقیقاً مشخص نیست که پس از رسیدن اندروید 13 به ویندوز 11، چه چیزی دریافت خواهیم کرد. به روز رسانی برای تلفن های هوشمند، بهبودهای زیادی در حفظ حریم خصوصی، گزینه های موضوعی Material You بیشتر، زبان های جدید برای هر برنامه و موارد دیگر را به همراه داشت.

گوگل متعهد شده است که اندروید 13 را با چند قابلیت جدید به زیرسیستم ویندوز 11 بیاورد.

در حال حاضر، مشخص نیست که این به روز رسانی ها چه زمانی به ویندوز می رسند، اما به نظر می رسد مایکروسافت بیشتر متعهد به بهبود تجربه استفاده از اندروید در ویندوز 11 برای کاربران است. احتمالاً می‌توان انتظار داشت که پشتیبانی از اندروید 13 در سال 2023 به ویندوز 11 بیاید.

در این بین، ما همچنان منتظر هستیم تا اندروید 12L به سرفیس 2 و نسخه قبلی آن بیاید، که به گفته Windows Central، نسخه‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت. این ارتقا رابط کاربری ویندوز مانند بیشتری را برای گوشی های دو صفحه نمایشی مایکروسافت  به ارمغان می آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.