اولین کالسکه کودک مجهز به هوش مصنوعی جهان ساخته شد

در تلاشی برای آسان‌تر کردن زندگی برای والدین جدید، Glüxkind Technologies کالسکه کودک مجهز به هوش مصنوعی خود را در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس به نمایش گذاشت.

به گزارش تکناک، هدف این محصول، که Ella، نام دارد ارائه ویژگی های ایمنی و راحتی پیشرفته به والدین پرمشغله امروزی است.

Glüxkind یک استارتاپ کانادایی فناوری کودک است که در سال 2020 توسط آن هانگر و کوین هوانگ تأسیس شد. این کالسکه در فهرست برندگان جوایز نوآوری در CES 2023 قرار گرفته است. برنامه امسال جوایز نوآوری CES بیش از 2100 کاندیدا داشته است.

کوین هوانگ بنیانگذار و مدیرعامل Glüxkind در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: ما می خواهیم والدین را جسور کنیم تا مسیرهای خود را در سفر فرزندپروری بیابند و بهترین والدینی که می توانند باشند. او افزود: نام گرفتن به عنوان دریافت کننده جوایز نوآوری CES دلیل دیگری بر این است که ما در مسیر درستی هستیم.

ویژگی هایی که Ella را منحصر به فرد می کند

کالسکه کودک با استفاده از یک باتری و سیستم محرکه یک ویژگی نیرو برای حرکت کمکی به کاربر ارائه می دهد که در آن سیستم به طور یکپارچه هنگامی که شیب یا تپه را احساس می کند، به چرخ ها نیرو می دهد. این به کاربر اجازه می دهد تا به آرامی دست های خود را روی کالسکه قرار دهد تا بدون توجه به شیب زمین، بدون زحمت به جلو حرکت کند.

ویژگی دیگر که یک الزام ایمنی قطعی در یک کالسکه است، فناوری ترمز هوشمند آن نامیده می شود. این ویژگی کالسکه را قادر می سازد تا زمانی که سرعت بالا می رود یا شیب زیاد حس می شود، سرعت را کنترل کند.

Ella هنگام استفاده از حالت هندزفری فاصله کاربر را حس می کند و در دسترس بازوها قرار می گیرد و اگر کاربر از دسترس خارج شود، متوقف می شود. به گفته این شرکت، Ella همچنین محیط اطراف را کنترل می کند و به کاربران از خطرات احتمالی مانند اتومبیل، دوچرخه و اسکوتر هشدار می دهد.

ویژگی حرکت بدون دست هوشمند این کالسکه، والدین را قادر می‌سازد تا استراحت کنند یا چند کار را همزمان انجام دهند، زیرا کالسکه با استفاده هوش مصنوعی و فناوری کمک به والدین با ایمنی کامل حرکت میکند. وقتی فرزندتان در کالسکه نیست و کالسکه خالی است، Ella به شما این آزادی را می دهد که در حالی که با شما در پیاده رو قدم می زند، به کاری که باید انجام دهید، با آرامش بپردازید.

ویژگی های راحتی بیشتر نیز وجود دارد

Ella مکانیزم تکان دادن خودکار را برای آرام کردن کودکان شما در زمانی دور از کالسکه هستید ارائه می دهد. ویژگی تکان دادن کالسکه را به نرمی تکان می دهد، به کودک شما کمک می کند بیشتر بخوابد و به شما فرصتی برای شارژ مجدد می دهد.

یک دستگاه پخش صدای سفید داخلی و یک برنامه Glüxkind به والدین اجازه می دهد تا از میان طیف وسیعی از صداهای آرامش بخش برای افزایش چرخه خواب کودک انتخاب کنند. این اپلیکیشن همچنین به والدین اجازه می دهد تا با استفاده از قابلیت Find-My-Baby موقعیت کالسکه را ردیابی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.