اپل دومین نسخه بتا iOS 16.2 را عرضه کرد

اپل در حالی دومین نسخه بتا iOS 16.2 را منتشر کرد که این به روز رسانی با یک ویجت جدید برای صفحه قفل ارائه می شود.

اپل در حالی دومین نسخه بتا iOS 16.2 را منتشر کرد که این به روز رسانی با یک ویجت جدید برای صفحه قفل ارائه می شود.

به گزارش تکناک، همچنین انیمیشن‌های جدیدی به برنامه موسیقی آورده و نیز در حال آزمایش پیشرفت‌های کوچک زیادی است.

ما انتظار ارائه تعدادی ویژگی جدید در این به روز رسانی را داریم. پس از نسخه اولیه ارائه شده برای توسعه دهندگان، اکنون نسخه بتا دوم منتشر شده‌است.

بتا دوم با تغییرات قابل مشاهده بیشتری همراه بوده است. این شرکت در حال آماده شدن برای یک نوآوری جالب است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از این ویژگی ها در دست نیست. یادداشت های منتشر شده عمدتاً به رفع اشکال و اعمال به روز رسانی نرم افزاری در 20C5043 اشاره دارد.

با این حال، AppleInsider پیش‌تر لیستی از تغییرات منتشر کرده است که شامل یک ویجت در صفحه قفل با قابلیت مستند سازی اطلاعات مهمی مانند یادآوری داروها می‌شود.

علاوه بر این، iOS 16.2 با برطرف کردن باگ برنامه دوربین و همچنین چندین پیشرفت کوچک در برنامه های مختلف همراه بوده‌است.

این به‌روزرسانی هنوز در حال آماده سازی است و بدین معنی است که نسخه پایدار هنوز در دسترس نیست. بنابراین اپل روی یک حالت دسترسی سفارشی کار می کند. این حالت به کاربر اجازه شخصی سازی رابط کاربری مطابق با نیاز خود را می‌دهد.

نحوه استفاده از نسخه بتا

شرکت در برنامه بتا iOS 16.2 رایگان است. همچنین نیازمند یک بار ثبت نام در beta.apple.com/sp/en/betaprogram از یک دستگاه پشتیبانی شده است. این ثبت نام را برای تمام نسخه‌های در حال آزمایش بتا توسط اپل ، مانند iPhone، iPad، Watch، Mac و TV می‌توان انجام داد.

برای این کار کاربران باید Apple ID خود را وارد کنند. سپس به روز رسانی در دستگاه به صورت دیگر به روز رسانی‌ها در دسترس خواهدبود.

قابلیت دانلود خودکار نسخه های جدید نیز وجود خواهد داشت. نسخه بتای چهارم هم اکنون به عنوان یک به روز رسانی برای توسعه دهندگان در دسترس است. با این حال، فقط توسعه دهندگان ثبت نام شده به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

ذکر این نکته ضروری است که نسخه های آزمایشی بتا برای کاربران معمولی گوشی های هوشمند مناسب نیستند. نسخه های بتا معمولاً با باگ ها و مشکلات زیادی همراه هستند. بنابراین، شما نباید آپدیت بتا را با تلفن روزمره خود آزمایش کنید. بتای عمومی این آپدیت به زودی در دسترس خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.