ایرپاد پرو های نسل دوم اپل با 5 قابلیت جدید و بهبود یافته عرضه می شود

ایرپپاد

کم کم انتظارها به پایان می رسد و نسل دوم ایرپاد پرو اپل آماده ورود به بازار می شود.

به گزارش تک ناک، ایرپاد پرو های نسل دوم اپل احتمالا اواخر سال جاری میلادی راهی بازار می شوند. اگر قصد خرید این محصول را دارید، در ادامه شما را با پنج ویژگی جدید آن آشنا می کنیم.
اپل علاوه بر ویژگی‌های کاملاً جدید به نسل دوم ایرپاد پرو احتمالاً از ویژگی‌های اضافه شده به ایرپاد استاندارد در سال گذشته نیز استفاده میکند.

تراشه H2
به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، ایرپاد پرو جدید دارای یک تراشه بی سیم «به طور قابل توجهی ارتقا یافته» در مقایسه با تراشه H1 در ایرپاد پرو اصلی خواهد بود. تراشه جدید با توجه به پیشرفت‌ها می‌تواند به عنوان یک تراشه H2 شناخته شود.
کو در مورد مزایای تراشه جدید توضیحی نداد، اما با توجه به اینکه تراشه H1 عملکردهای مرتبط با صدا را تقویت می کند، تراشه ارتقا یافته در نسل دوم AirPods Pro می تواند منجر به بهبود کیفیت صدا، تأخیر، حذف فعال نویز و شفافیت صدا قابلیت های ارائه شده توسط سیری و موارد دیگر شود و تراشه ارتقاء یافته همچنین می تواند پشتیبانی از Apple Lossless را فعال کند.

عمرطولانی تر باطری
در حالی که هیچ شایعه قطعی در مورد ایرپاد پرو جدید با عمر باتری طولانی تر وجود ندارد، با توجه به اینکه نزدیک به سه سال از عرضه اولیه ایرپاد پرو می گذرد، انتظار پیشرفت در این زمینه منطقی است.
ایرپادهای نسل سوم استاندارد اپل که در سال گذشته منتشر شدند، با هر بار شارژ تا شش ساعت زمان گوش دادن را ارائه می دهند. در حالی که این زمان برای AirPods Pro فعلی تا 4.5 ساعت است. حتی با خاموش کردن حالت حذف نویز و حالت شفافیت صدا ، ایرپاد پرو تا پنج ساعت در هر بار شارژ دوام می آورد که هنوز هم کمتر از ایرپادهای استاندارد نسل سوم است.

ارتقاء قاب شارژ
به گفته Kuo، قاب شارژ ایرپاد پرو جدید قادر به انتشار صدا خواهد بود که در صورت گم شدن ، مکان یابی آن را آسان تر می کند. AirPods Pro را می‌توان از طریق اپلیکیشن Find My در آیفون ردیابی کرد، اما قاب شارژ نمی‌تواند صدایی پخش کند.
به احتمال زیاد کیس شارژ AirPods Pro نسل جدیددارای استاندارد IPX4 در مقاومت در برابر آب و تعریق مانند نسل قبلی خواهد بود. در حال حاضر، تنها هدفون های AirPods Pro دارای مقاومت در برابر آب هستند ولی کیس شارژها اینطور نیستد.ایرپادپرو

بهبود قابلیت In-Ear Detection
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که AirPods Pro نسل جدید از آن استفاده میکند و از نسل قبلی وام گرفته است ، حسگر تشخیص پوست برای تشخیص دقیق‌تر محفظه داخلی گوش در مقایسه با سنسورهای نوری دوگانه در AirPods Pro اصلی است.اپل می‌گوید که سنسور تشخیص پوست «به‌دقت تشخیص می‌دهد که ایرپادها در گوش هستند یا در جیب یا مثلا روی میز هستند تا در صورت بیرون آمدن از گوش پخش را متوقف کند.

ردیابی تناسب اندام
در ماه مه 2021، مارک گورمن و دبی وو از بلومبرگ گزارش دادند که نسل دوم AirPods Pro شامل “سنسورهای حرکتی به روز شده با تمرکز بر ردیابی تناسب اندام” است، اما این گزارش جزئیات بیشتری در مورد این ویژگی ارائه نکرد.
AirPods Pro در حال حاضر به یک شتاب‌سنج تشخیص حرکت مجهز شده‌اند و این امکان وجود دارد که بهبودهایی در این سنسور به برخی از قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام اجازه دهد، اما برنامه‌های دقیق اپل هنوز مشخص نیست. احتمالا iOS 16 به برنامه تناسب اندام اجازه می دهد تا در آیفون بدون اپل واچ استفاده شود.

طراحی و تاریخ انتشار
در سال 2020، گورمن و وو گزارش دادند که اپل طراحی فشرده‌تری را برای AirPods Pro جدید آزمایش کرده است که می‌تواند ساقه‌های زیر هدفون‌ها را مانند Beats Studio Buds حذف کند. با این حال، شایعات اخیر نشان می دهد که نسل دوم AirPods Pro هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی ظاهری نخواهد داشت.
AirPods Pro با انتشار مطبوعاتی Apple Newsroom در 28 اکتبر 2019 معرفی شد و دو روز بعد عرضه شد. انتظار می‌رود ایرپاد پرو جدید تا پایان سال 2022 عرضه شود و سپتامبر یا اکتبر دو ماه محتمل‌تر برای عرضه هدفون‌ها باشد.
AirPods Proدر حال حاضر در ایالات متحده 249 دلار قیمت دارد، اگرچه اغلب توسط فروشندگانی مانند آمازون و Best Buy با تخفیف ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.