برنامه بازطراحی شده Google Home رونمایی شد

برنامه باز طراحی شده Google Home، بلافاصله پس از رونمایی در رویداد Google I/O 2023  برای همه کاربران اندروید در دسترس قرار گرفت.

به گزارش تکناک، در اکتبر 2022، گوگل یک برنامه بازطراحی شده Google Home را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی اعلام کرد. چند هفته بعد، این شرکت نسخه اصلاح شده برنامه را از طریق برنامه Public Preview در دسترس کاربران قرار داد. به این معنی که فقط برای تعداد محدودی کاربران در دسترس است اما اکنون دیگر به این صورت نیست. همزمان با معرفی Pixel 7A، Pixel Fold و Pixel Tablet در رویداد Google I/O 2023 ، شرکت اعلام کرد که نسخه جدید برنامه Google Home حالا برای همه کاربران اندروید در دسترس است.

برنامه جدید Google Home دارای پنج برگه در پایین صفحه شامل Favourites, Devices, Automation, Activity, و Settings است که کنترل‌های ساده‌تری را در مقایسه با موارد موجود در نسخه قبلی برنامه ارائه می‌کنند. برگه علاقه‌مندی‌ها در واقع برگه مورد علاقه همه شده است. شما می توانید smart home devices، actions، automation، media controls،   live streams را از دوربین‌های امنیتی و بسیاری چیزهای دیگر به این برگه اضافه کنید تا بتوانید از یک مکان به تمامی چیزهایی که برای شما مهم است، دسترسی داشته باشید.

برنامه باز طراحی شده Google Home، بلافاصله پس از رونمایی در رویداد Google I/O 2023  برای همه کاربران اندروید در دسترس قرار گرفت.

بخش دستگاه‌ها، همانطور که از نامش پیداست، تمامی محصولات هوشمند خانه شما را با تقسیم بر اساس اتاق‌ها نمایش می‌دهد که دسترسی و کنترل آن‌ها را آسان تر می‌کند. سپس به Automation tab می‌رسیم. همانطور که ممکن است حدس بزنید، تمام کارهای روزمره ی شما را نمایش می دهد و به شما امکان ایجاد برنامه های جدید و ویرایش آنها را می دهد.

برگه فعالیت نیز شما را در خصوص تمامی رویداد‌های مربوط به محصولات هوشمند خانه مطلع می‌کند. به عنوان مثال، اگر یک عضو جدید به خانه شما پیوسته باشد یا اگر برنامه شناسایی کند که محصولات هوشمند جدیدی در شبکه موجود است، به شما هشدار داده می‌شود.

شما می‌توانید این برنامه بازطراحی شده را اکنون از طریق Play Store بر روی گوشی یا تبلت سامسونگ خود دانلود کنید. برای بروزرسانی نسخه قدیمی‌تر برنامه Google Home روی گوشی یا تبلت خود، به Play Store > Profile Icon > Manage Apps & Devices بروید و بر روی دکمه Update All کلیک کنید. به یاد داشته باشید که گوگل و سامسونگ پشتیبانی از استاندارد هوشمند Matter را به برنامه‌های هوشمند خانه خود اضافه کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که در پلتفرم های هوشمند خانه، تجربه عمیقی را ارائه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.